Archief - p4, ATI X850XT PE en andere

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

masterboy

Legacy Member
1 p4 3,0E GHZ prescot (nooit gebruikt enkel om 1 keer te testen)
2 p4 3,2C GHZ NORTHWOOD (Beter dan prescot)

Voor de twee 250 euro.

drakengeest

Legacy Member
masterboy zei:
1 p4 3,0E GHZ prescot (nooit gebruikt enkel om 1 keer te testen)
2 p4 3,2C GHZ NORTHWOOD (Beter dan prescot)

Voor de twee 250 euro.

270 EXCLUSIEF en it's a deal.

drakengeest

Legacy Member
Ja allebei perfect in werking untouched zelfs :D.
Ik gebruik namelijk de stockkoelers niet.

Ja dozen zijn er ook.

drakengeest

Legacy Member
masterboy zei:
Neen laat maar, voor die prijs koop ik er nog.
O.a nu dit weekeinde in Gent op de computerbeurs.

oke jouw keuze, veel gleuk met uw zoektocht.

placide

Legacy Member
10 Vantec tornado 92mm

--> is dat met grill/fanguard? wordt die ook enkel verkocht als alles weg is?

V_i_n_e_D

Legacy Member
Bod 80€ op de 2.4Ghz C als 'k die dit weekend of liefsts zelf vandaag nog in m'n bezit kan hebben.
Moet er zelfs gene koeler bijhebben, juist de cpu is goed.
Ben gisteren in panne gevallen me demijne :sad:

Kom je in Gent?
Ik werk in the computer store in de rooigemlaan.

drakengeest

Legacy Member
Vantec tornado is met grill/fanguard (anders zou je wel een vinger kunnen missen moest er een ongelukje zijn :D

de 2,4c wordt enkel verkocht met moederbord en koeler.

Ik heb wel nog een 3,2c en een 3,0 E die respectievelijk 150 EUR en 120 EUR kosten.

drakengeest

Legacy Member
Euhm maak er 15 EUR inclusief van en tis in orde. Die site is 20 EUR zonder verzendingskosten en die zijn meestal hoog e;). En de mijne is haast ongebruikt.

placide

Legacy Member
drakengeest zei:
Euhm maak er 15 EUR inclusief van en tis in orde. Die site is 20 EUR zonder verzendingskosten en die zijn meestal hoog e;). En de mijne is haast ongebruikt.

ware het niet dat ik op 10min. fietsen van vdhsoft woon natuurlijk, ik wist zelf niet dat die verzonden eerlijk gezegd.

Kan je eens zeggen of nr. 11 een OEM versie is?

drakengeest

Legacy Member
Ja OEM, maar wel al verkocht :P
vantec blijft 15 eur. ik zie hem niet eens staan op de site.

placide

Legacy Member
drakengeest zei:
Ja OEM, maar wel al verkocht :P
vantec blijft 15 eur. ik zie hem niet eens staan op de site.

@ nr. 11: ok

@ vantec:

VDH Computers - Detail Artikel 20/01/2006
Omschrijving : TD9238H Tornado Fan + Fan Guard 92x92x38mm 119CFM
Richtprijs : Excl. : 15.94 Incl. : 19.28
VDH Bestelcode : 118_TD9238H
Partnummer :
Fabrikant : vantec
Categorie : Fan

--> 11 incl. pm voor akkoord.

drakengeest

Legacy Member
15 is echt al een zeer mooie prijs, voor een fan die zo goed is als nieuw :S.

analesex

Legacy Member
3: p4 2,4C GHZ NORTHWOOD
4: MOBO IS7-G

3: 80€
4: 30€

of 125€ voor mobo 2.4 en cooler, excl

drakengeest

Legacy Member
Goeiendag voor koeler etc erbij had ik graag 150 EUR gehad. exlc. Het is al minder dan normaal...Anders zet ik toch alles op ebay.

logger

Legacy Member
Voor nr 12 bied ik 70 euro exclu

kan je mij bevestigen dat het 100% zeker bh-5 zijn?
is het xms en welke rev?

saikoboarder

Legacy Member
indien nr 7 er nog is en de software/doos er nog bij is -> bod van 20€ incl
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan