Metalhead
Legacy Member
Zo,
Ik onderneem maar eens een tweede poging om mijn cpu te verkopen.
Betrekt dus een P4, Socket 775, model 630 (standard 3.0Ghz), 2MB cache....
Deze loop absoluut stabiel bij 4430Mhz en 1.51V met waterkoeling. Heb niet hoger getest om te zien hoever ie eigenlijk kon.
Screenshots :
4428Mhz
4428Mhz Prime stabiel
CPU is boxed, koeler is nooit gebruikt geweest. Factuur is er ook bij.
Ik woon in Voeren, kan afgehaald worden ofwel verzending met de post.
Prijs is incl. aangetekende verzendkosten. Indien ge met taxipost wilt laten versturen, komen daar nog een paar euro's bij.
Vaste meeneemprijs : 140€ (INKL. aangetekende verzending)
Ik denk dat deze prijs voor zo een goede overclocker gerechtvaardigd is, dus lager bieden heeft geen zin.
Geen gespam en geen gezever aub.
Indien er vragen zijn, zal ik ze graag beantwoorden.
Ik onderneem maar eens een tweede poging om mijn cpu te verkopen.
Betrekt dus een P4, Socket 775, model 630 (standard 3.0Ghz), 2MB cache....
Deze loop absoluut stabiel bij 4430Mhz en 1.51V met waterkoeling. Heb niet hoger getest om te zien hoever ie eigenlijk kon.
Screenshots :
4428Mhz
4428Mhz Prime stabiel
CPU is boxed, koeler is nooit gebruikt geweest. Factuur is er ook bij.
Ik woon in Voeren, kan afgehaald worden ofwel verzending met de post.
Prijs is incl. aangetekende verzendkosten. Indien ge met taxipost wilt laten versturen, komen daar nog een paar euro's bij.
Vaste meeneemprijs : 140€ (INKL. aangetekende verzending)
Ik denk dat deze prijs voor zo een goede overclocker gerechtvaardigd is, dus lager bieden heeft geen zin.
Geen gespam en geen gezever aub.
Indien er vragen zijn, zal ik ze graag beantwoorden.

