Archief - Pc games,Ps2...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

*Bios*

Legacy Member
PC Games:
-Battlefield 2 - 25 euro
-Gansters - 3 euro
-Sim City 4 - 7 euro
-Ejay - 3euro
-Railroad Tycoon 3 - 10 euro
-lords of the lore - 10 euro
-Command and Qonquer tyberian Sun (cd in hoesje) - 3euro
-X2 the Threat (2cd in hoesje) - 7 euro
-Moto Gp 2 (cd in hoesje) - 3euro
-Steam Account met half life1 + cs1.6 + Half life 2 etc. Opgelet -> De DVD van half life 2 ben ik kwijt,idem voor half life 1. Je kan ze wel gewoon legaal downloaden via steam of je kan de dvd lenen van een vriend die half life 2 bezit. Dvd heb je niet nodig om het spel te kunnen spelen.
Account 100% in orde, nergens geband ;) - 25euro

Playstation games:
-De sims erop Uit (PS2)- 10euro
-De sims (PS2) - 10 euro
-Medal of honor (PSX) - 3euro (slechte staat)
-Harvest Moon (PSX) - 10euro
-Final Fantasy IX (PSX) - verkocht
-Railroad Tycoon II (PSX) - 10 euro
-Gta San Andreas (PS2) - 15 euro
-Defecte Playstation 2 - 25 euro

Prijzen zijn minimumprijzen exclusief verzendkosten !!!
Men kan ook Afhalen te Zwijndrecht.(Antwerpen)


Foto's komen later :)

ps: Heb hier ook nog een XFX 6600GT AGP 128mb liggen, indien goed bod doe ik hem ook wel weg.

Grtz,
Bios

vinteg

Legacy Member
FF9 voor PSX 15€ indien directe afhandeling :) (en in goede staat)

LaXozz

Legacy Member
bod van 60 euro op

-De sims erop Uit
-De sims (PS2)
-Medal of honor (PSX)
-Harvest Moon (PSX)
-Final Fantasy IX (PSX)
-Railroad Tycoon II (PSX)
-Gta San Andreas (PS2)

*Bios*

Legacy Member
@vinteg - verkocht check pm :)
@block dacht wel aan iets meer
@laxozz genoteerd maar dan zonder FFIX

vinteg

Legacy Member
doorgegeven rekeningnr klopt ni volgens mijne kbconline (teveel cijferkes denk) chek pm

*Bios*

Legacy Member
vinteg zei:
FF9 aangekomen :)
whitelisted dus (do the same for me will ya ;))
done :)
de post is snel trouwes :p pas gisterenavond verstuurd.

Komaan mensen keb nog veel te koop staan :d
Als je op meerdere spullen biedt wil ik de minimumprijs wel verlagen :)

vinteg

Legacy Member
*Bios* zei:
done :)
de post is snel trouwes :p pas gisterenavond verstuurd.

Komaan mensen keb nog veel te koop staan :d
Als je op meerdere spullen biedt wil ik de minimumprijs wel verlagen :)
post is snel omda ze bij mij moeten leveren:cool:

merci voor de goeie zaken doen :applause:

« ei »

Legacy Member
*Bios*:
Morgen moet ik in Antwerpen zijn, en ik ben op zoek naar Battlefield 2.
Zou het mogelijk zijn om een snelle afhandeling te doen?

Dus hierbij een bod van 20 euro afgehaald in Antwerpen Centrum of ergens anders in de buurt :)

Dit indien alles in orde is natuurlijk (geen krassen, serial, ...)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan