*Bios*
Legacy Member
PC Games:
-Battlefield 2 - 20 euro
-Gansters - 3 euro
-Sim City 4 - 7 euro
-Ejay - 3euro
-Railroad Tycoon 3 - 10 euro
-lords of the lore - 10 euro
-Command and Qonquer tyberian Sun (cd in hoesje) - 3euro
-X2 the Threat (2cd in hoesje) - 7 euro
-Moto Gp 2 (cd in hoesje) - 3euro
-Steam Account met half life1 + cs1.6 + Half life 2 etc. Opgelet -> De DVD van half life 2 ben ik kwijt,idem voor half life 1. Je kan ze wel gewoon legaal downloaden via steam of je kan de dvd lenen van een vriend die half life 2 bezit. Dvd heb je niet nodig om het spel te kunnen spelen.
Account 100% in orde, nergens geband - 25euro
Playstation games:
-De sims erop Uit (PS2)- 10euro
-De sims (PS2) - 10 euro
-Medal of honor (PSX) - 3euro (slechte staat)
-Harvest Moon (PSX) - 10euro
-Railroad Tycoon II (PSX) - 10 euro
-Gta San Andreas (PS2) - 15 euro
-Defecte Playstation 2 - 15 euro
2 X 256MB DDR ram PC 2700 Samsung - 15euro
Prijzen zijn minimumprijzen exclusief verzendkosten !!!
Men kan ook Afhalen te Zwijndrecht.(Antwerpen)
Ik sluit af op Vrijdag 17 maart om 21.00
Grtz bios
-Battlefield 2 - 20 euro
-Gansters - 3 euro
-Sim City 4 - 7 euro
-Ejay - 3euro
-Railroad Tycoon 3 - 10 euro
-lords of the lore - 10 euro
-Command and Qonquer tyberian Sun (cd in hoesje) - 3euro
-X2 the Threat (2cd in hoesje) - 7 euro
-Moto Gp 2 (cd in hoesje) - 3euro
-Steam Account met half life1 + cs1.6 + Half life 2 etc. Opgelet -> De DVD van half life 2 ben ik kwijt,idem voor half life 1. Je kan ze wel gewoon legaal downloaden via steam of je kan de dvd lenen van een vriend die half life 2 bezit. Dvd heb je niet nodig om het spel te kunnen spelen.
Account 100% in orde, nergens geband - 25euro
Playstation games:
-De sims erop Uit (PS2)- 10euro
-De sims (PS2) - 10 euro
-Medal of honor (PSX) - 3euro (slechte staat)
-Harvest Moon (PSX) - 10euro
-Railroad Tycoon II (PSX) - 10 euro
-Gta San Andreas (PS2) - 15 euro
-Defecte Playstation 2 - 15 euro
2 X 256MB DDR ram PC 2700 Samsung - 15euro
Prijzen zijn minimumprijzen exclusief verzendkosten !!!
Men kan ook Afhalen te Zwijndrecht.(Antwerpen)
Ik sluit af op Vrijdag 17 maart om 21.00
Grtz bios
