Effe samenvatten
WD 36gb en Maxtor 200GB verkocht aan spykon
Ramlatjes staan 30€ voor Tbernaerd had graag 35 gezien incl verzending gezien.
mobo voor 45€ Devil (klein woordje uitleg eerst) tot mijn spijt heb ik geen doos meer van mijn moederbord, moet hier per ongeluk weggesmeten zijn. Daar zat heel wat extra materieel in, zoals handleiding, driver cd, en mss belangrijk het SLI tussenstukje dat je bovenop de kaarten moet plaatsen. Dat kan ik nergens meer vinden wat een probleem kan geven als je met 2 kaartjen wil gaan werken. Tenzij dit echt niet het geval is is er geen probleem natuurlijk, de Handleiding vind je op de site van asus en de drivers heb ik op een cd'tje gezet. Er zijn nog 2-3 sata kabels ook voorzien.