Archief - Pc Te koop

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

FetO

Legacy Member
Ik heb hier nog een dell dimension 4600 staan en doe hem enkel voor een goed bod weg. Stukken kunnen ook apart aangekocht worden.
Heb ook nog geheugen liggen van OCZ 2x512mb pc4000 premium edition.

specs:
-dell dimension mobo (chipset = Intel Springdale-G i865G)
-512mb (2x256mb) 400 Mhz pc3200
-msi Geforce 5950 ultra 256mb
- Intel Pentium 4HT, 2800 MHz (3.5 x 800)
( CPU-Eigenschappen:
CPU Type Intel Pentium 4HT, 2800 MHz
CPU Aanduiding Northwood HyperThreading
CPU Stepping D1
Origineel kloksnelheid 2800 Mhz
L1 Trace Cache 12K Instructions
L1 Data-cache 8 KB
L2 Cache 512 KB (On-Die, ATC, Full-Speed)

-hd1:Maxtor 6Y080L0 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
-hd2:WDC WD200BB-00DEA0
-dvd-speler
-dvd-writer dual

bosske

Legacy Member
hoi,
interesse voor volgende :

-hd1:Maxtor 6Y080L0 (80 GB, 7200 RPM, Ultra-ATA/133)
-hd2:WDC WD200BB-00DEA0
-dvd-speler
-dvd-writer dual

die wdc, is 19GB zeker he, en hoeveel rpm?
graag wat meer info ivm dvd-speler en writer plz (merk,type, ouderdom...)

vanwaar ben je?

grtz

FetO

Legacy Member
Het is nen sony die dvd-writer en kdacht die WD 7200rpm eeft en die dvd-speler is een van samsung, kben van jabeke

bosske

Legacy Member
tja, kweet al wa meer, maar kan je het typenr; doorgeven van de dvds plz?
zo kan ik de specs ervan opzoeken, of ken je die zelf? (ouderdom, schrijfsnelheid...)en ook de kleur, zwart of wit?
alvast een bod van 30excl. op beide dvds
grtz

bosske

Legacy Member
tja, kweet al wa meer, maar kan je het typenr; doorgeven van de dvds plz?
zo kan ik de specs ervan opzoeken, of ken je die zelf? (ouderdom, schrijfsnelheid...)en ook de kleur, zwart of wit?
alvast een bod van 30excl. op beide dvds
grtz

FetO

Legacy Member
de dvd-writer is wit type --> sony d22a
dvd-lezer is wit of zwart (heb beide) was gemist van merk -->JLMS DVD -ROM XJ-HD166

FetO

Legacy Member
de dvd-writer is wit type --> sony d22a
dvd-lezer is wit of zwart (heb beide) was gemist van merk -->JLMS DVD -ROM XJ-HD166

FetO

Legacy Member
Die van Ocz ?
zoja startbod vanaf 95€ of ja doe zelf een bod

Rijder17ra

Legacy Member
2 x HDD + 2 x DVD Opticals
60 euro-tjes

als 't niet te lang duurt uiteraard ;)

bosske

Legacy Member
heb f specs bekeken, zijn de goedkopere oem versies, werkt de writer goed met nero burning onder win XP?
indien ja, blijft mn bod van 30 excl. op beide
bij akkoord stuur maar pm plz

FetO

Legacy Member
Jowel, maar iemand die op het volledige systeem bied krijgt voorrand
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan