Archief - [PC]Verkoop van halve PC in stukjes

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

yezzer

Legacy Member
Therif zei:
Bevestigd, als niemand hoger biedt voor 15u44, bent u gewonnen

idd, u mag mij verder via mail ([email protected]) of pm contacteren kwestie van de afhandeling.
mvg

ik ben ten andere goed whitelisted, dus je mag op uw 2 oren slapen !

Therif

Legacy Member
Zo, cpu+ram+mobo+case+netwerkkaart verkocht aan yezzer voor 61€

yezzer

Legacy Member
Therif zei:
Zo, cpu+ram+mobo+case+netwerkkaart verkocht aan yezzer voor 61€

ok, en alles is vlot en volgens het boekje verlopen, prima!
ik heb u reeds een pm gedaan om de verdere afhandeling af te spreken, zodat u dan ook vlug over uw centen kunt beschikken.
mvg

Therif

Legacy Member
Dit alles is dan in orde

Nog te verkopen:
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)--PCI
Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out--AGP

De Voeding ga ik meegeven met de Case aan yezzer

-Draco-

Legacy Member
neeeeeeen!
Ik wil ook nog!
Ik ben niet zo ziek om ganse dag op pc te zitten, ik heb werk te doen!
Ik vind niet dat je zonder een einddatum af te spreken mag verkopen zonder een meeneemprijs vermeld is!
Daarom ga ik me daarmee nog even ten rade vragen bij moderators.

Ik bied 65€ voor mobo+cpu+ram+voeding+graka!!!!

hystrix

Legacy Member
ik heb er mij bij neergelegd, is niet fait punt. Eerst zegde 30 € direct deal ik biedt da en dan ist in eens helemaal anders en niemand was voor zen pc, maja

-Draco-

Legacy Member
ik heb ge pm'ed naar een moderator om even te kijken.
Dat van die cpu en mobo ok, daar zou ik me bij neer gelegd hebben. Toen er een bod voor alles kwam, daarentegen zou de verkoper daarvoor kiezen, dus kon ik terug een tegenbod doen.
MAAR ZONDER EINDDATUM EN UUR EN MEENEEMPRIJS OP TE STELLEN verkopen achter de rug terwijl andere mensen op het werk centjes aan het verdienen zijn die niet de ganse dag op de pc zitten, dat is niet eerlijk.
Bij mijn weten is het een regel om einddatum en of meeneemprijs op te stellen als er meerdere geïnteresseerden zijn.
Ik zou het niet anders vinden dan fair om mijn laatste bod nog in overweging te nemen.

yezzer

Legacy Member
-Draco- zei:
ik heb ge pm'ed naar een moderator om even te kijken.
Dat van die cpu en mobo ok, daar zou ik me bij neer gelegd hebben. Toen er een bod voor alles kwam, daarentegen zou de verkoper daarvoor kiezen, dus kon ik terug een tegenbod doen.
MAAR ZONDER EINDDATUM EN UUR EN MEENEEMPRIJS OP TE STELLEN verkopen achter de rug terwijl andere mensen op het werk centjes aan het verdienen zijn die niet de ganse dag op de pc zitten, dat is niet eerlijk.
Bij mijn weten is het een regel om einddatum en of meeneemprijs op te stellen als er meerdere geïnteresseerden zijn.
Ik zou het niet anders vinden dan fair om mijn laatste bod nog in overweging te nemen.


even nog een ENIGE en korte reply:
het klopt langs GEEN KANTEN dat er geen einddatum en meeneemprijs werd vooropgesteld door de verkoper: lees eens goed post nummer 13 aub: (ik citeer) "Ik zou zeggen 60€ voor cpu+mobo+ram meeneemprijs behalve als iem voor 14u15 meer bied.(Vastgelegd). Het is interessanter als ram meegaat met mobo"
dus er is hier 100% sprake van een meeneemprijs, en het is zeker niet verboden van de verkoper om (ja, zelfs midden in een thread) over te schakelen op meeneemprijzen. Dat gebeurt hier frequent, zelfs potentiële kopers vragen dit zelf aan threadstarters als ze interesse betonen. Dus hier is geen speld tussen te steken. Meer nog, de koper liet zelfs de mogelijkheid om binnen het kwartier hoger te bieden, wat niet gebeurd is. (en wat ook geen verplichting is bij een meeneemprijs om marge te laten in de tijd).
En btw, ik was wél aan het werken bij mijn werkgever toen ik dat bod deed.
Het is idd voor de rappe.
Sorry voor u, maar ik vrees dat ook de mod's hier geen gelijk zullen halen: alles is perfect en eerlijk verlopen.
mvg

yezzer

Legacy Member
hystrix zei:
Wat is dat dan?

u hebt dat zelf niet als meeneemprijs geïnterpreteerd, want u bent zelf nog hoger beginnen bieden (zie post nr 12)
het is dan pas dat de verkoper orde op zaken heeft gesteld omdat alles vrij onduidelijk werd , ten andere dat heeft hij zelf in de daaropvolgende post meedegedeeld.
en om dan zeker verwarring te vermijden én om onduidelijkheid tegen te gaan heeft de verkoper direct daarop gereplyd door het zelf een duidelijke meeneemprijs erop te plakken.
en net op die meeneemprijs bent u niet meer ingegaan, want er is nergens nog een post van u te bespeuren waar u dan die prijs hebt geboden.
sorry, maar ik meen dat dit toch wel duidelijk is.
ondertussen werd tevens de afhandeling met de verkoper via mail en pm al afgerond.
mvg

-Draco-

Legacy Member
ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????

Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.

yezzer

Legacy Member
-Draco- zei:
ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????

Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.

Ik had gezegd dat ik een ENIGE reactie ging doen, en na deze zal het er ook bij blijven, want het is niet de bedoeling dat dit hier op deze manier uit zijn voegen barst.
trouwens, ik heb full en ongelimiteerd access tot internet tijdens de werkuren, dus dat is zeker niet ongeoorloofd. trouwens, ALS er iemand mij daarvoor op de vingers zou moeten tikken, dan zal dat mijn baas zijn en zeker u niet!!

yezzer

Legacy Member
-Draco- zei:
ah zo, het is dus alleen weggelegd voor mensen die TIJDENS HUN WERKUREN ONGEOORLOOFD INTERNET GEBRUIKEN???????????

Mijn bod blijft van de 65€
op graka+cpu+mobo+ram+voeding.
Ik wacht op reactie van moderator en verkoper.

Ik had gezegd dat ik een ENIGE reactie ging doen, en na deze zal het er ook bij blijven, want het is niet de bedoeling dat dit hier op deze manier uit zijn voegen barst.
trouwens, ik heb full en ongelimiteerd access tot internet tijdens de werkuren, dus dat is zeker niet ongeoorloofd. trouwens, ALS er iemand mij daarvoor op de vingers zou moeten tikken, dan zal dat mijn baas zijn en zeker u niet!!

Therif

Legacy Member
Ik heb aan yezzer verkocht aan 60 voor cpu+mobo+ram+voeding+case, ik zou in geen geval een graka verkopen voor 5€ meer.

Nu nog even ter zake,

Nog te verkopen:
-Hercules Digifire 7.1 (soundcard)-2XFireWire-1XSPDIF)--PCI
Grafische kaart:
-Creative nVidia GeForce Ti200 64Mb VGA out DVI out TV out--AGP

-Draco-

Legacy Member
mij best...
Als jullie op deze oneerlijke manier zaken willen doen...
Van mij zul je geen last meer hebben!
Geef in het vervolg andere bieders een kans!
Ajuus

hystrix

Legacy Member
-Draco- zei:
mij best...
Als jullie op deze oneerlijke manier zaken willen doen...
Van mij zul je geen last meer hebben!
Geef in het vervolg andere bieders een kans!
Ajuus
²nd that

Kwertie

Legacy Member
ik kreeg wel geen pm maar hier toch even op reageren..
das hier idd geen juiste gang van zaken, als verkoper moet je zeker de kans geven andere te laten overbieden als er geen meeneemprijs of geen tijdstip is vastgesteld om te sluiten...
daarenboven zie ik in je beginpost niet staan dat je je het recht behoudt te verkopen aan wie je wil, wanneer je wil, als je dit erbij vermeldt, dan weten de mensen die bieden tenminste waaraan ze zich kunnen verwachten

ff ter zijde: ik had ook interesse in dat geheugen btw, maarja..
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan