Archief - PDA Ipaq 1940+extras

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Mista Molla

Legacy Member
Uiteindelijk koopt hij hem toch niet,dus deze nog altijd te koop...

DwarFStrider

Legacy Member
Voor 140 neem ik hem, en ik kom hem ophalen bij u thuis (vandaar 140€ ipv 150€)

Ik zit vanavond nog in Willebroek... dus zou hem nog kunnen komen ophalen (max tot 20-21u)

DwarFStrider

Legacy Member
Ik ga hier vertrekken naar m'n kot... weet me iets te vertellen of je geïnteresseerd bent... dan treffen we deze week wel een regeling voor volgend weekend.

Mista Molla

Legacy Member
140 Deal , morgen laat ik je meer weten,zit nu tot over m'n oren in het werk :)

Greetz

DwarFStrider

Legacy Member
Natuurlijk geld mijn bod enkel indien de PDA in onberispelijke staat verkeert (behalve dan enkele kleine krasjes op batterijschild) Heb je per ongeluk geen betere cam waar je eens beter gedetailleerde foto's mee kan trekken? Ik vermoed dat je deze pics met de cam van je P910 hebt getrokken ofzo, vrij korrelig... Indien dat het beste is: trek eens een foto van voor en achterkant in een goed belichte omgeving :)

Hoe komt het overigens dat je de PDA verkoopt + hoe oud is hij exact + hoe lang gaat de batterij nog mee + is hij intensief gebruikt geweest?

Mista Molla

Legacy Member
Buiten batterij klepje is pda in onberispelijke staat (heeft altijd ofwel in leren hoesje gezeten ofwel in aluminium case + screenprotector heeft er altijd opp gezeten sinds begin.... ik zou zeggen dat hij een 2 jaar oud is,maar nooit echt intensief gebruikt,soms om een filmpje te bekijken maar voor de rest...batterij gaat nog lang mee,nooit echt getimed maar ik zou zeggen dat het niet veel schilt van de begintijd van de batterij toen hij nieuw was...

voor fotos zal ik proberen betere fotos te trekken,maar kan niets verzekeren ..

Vragen?Shoot!

Greetz:)

DwarFStrider

Legacy Member
Okay nog 2tjes dan ;)

1. Zijt ge den eerste eigenaar
2. Waarom doede em weg?

thx alvast :)

Mista Molla

Legacy Member
1:Jep
2:Doe er in feite niets meer mee,heb een SonyEricsson p910i die de voor mij nodige zaken vervuld,en what's the point in bringing both then? Gebruik het simpelweg niet...Niet omwille van een manekement hoor :)

Greetz

DwarFStrider

Legacy Member
mja,gezien de krassen enzo en de ouderdom heb ik eens verder gezocht en iemand gevonden die een nieuwe acer n30 verkoopt tegen 160€, dus ik ga die nemen. Mijn excuses, je zult er nog wel vanaf raken! :)

HUSKE

Legacy Member
Ale, om ff te helpen.

Ik heb dezelfde pda met een bleuthoot gps antenne.
tomtom 5.2 bolt hier vlot op en gaat op batterij ongeveer 3,5 uur mee (tomtom 5.2 + bleuthoot communicatie). Omde batterijduur te rekken kan je natuurlijk de brightness van het scherm dimmen.

Dit was is zijn tijd een van de kleinste en lichste PDA's (en nog steeds).
De cpu is een samsung 266MHz, maar deze is veel sneller dan een intel cpu.
Tis geen van de nieuwste, maar zijn geld zeker waard.

Zoals aangehaald gaan films heel goed als je ze omzet. Je kunt ze zelfs afspelen met ondertitels. Ik gebruik mijne elke dag als agenda en gaat zo heel lang mee, soms dus ook als gps.

Gebruikte OS is trouwens ppc 2003, ik raad wel aan te updaten naar v1.1 indien dit nog niet gebeurt is als je tomtom gaat gebruiken.
Dit lost een paar kleine bugs op (is en blijft windows he :p)

Mista Molla

Legacy Member
Vree bedankt :) , en het is idd firmware v1.1 waardoor enkele bugs met (oa bluetooth ) gefixet zijn !

greetz

Whiteadder

Legacy Member
€120 incl, zonder 256Mb geheugenkaart. Die heb ik er hier zelf genoeg liggen.
Hoe laad je die op, kabel aanwezig? Zit er een autolader bij?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan