Archief - Philips 802.11G, Belkin bluetooth PC card, apple keybo, headset

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

MAXXUR

Legacy Member
Ik verkoop een aantal zaken die hier maar in de weg liggen/niet gebruikt worden.
Foto's volgen zo snel mogelijk (usb kabel ligt op kot)

-Philips 802.11G wireless base system
niets aan, met alles erbij zoals het hoort, in originele doos (indien gewenst kan ik er ook nog een exra splitter, of wat UTP kabels bijdoen)

-Belkin Bluetooth PC card, Bluetooth PC Card Type II PCMCIA
volledig nieuw, in beschermplastiekje

-Apple keyboard
vrij goede staat, mist wel de Enter-toets (zie foto's later)

-Logitech PC headset 120
http://www.bgslevi.cz/images_k/DDB4500.jpg
uitstekende staat

bieden staat volledig vrij, ophalen kan in diepenbeek, verzending is op kosten van de koper.

Ruben182

Legacy Member
Is het een PSTN of een ISDN router?
(staat achterop het stickertje)

MAXXUR

Legacy Member
XcW, tis USB ja
voor 15euro moogt ge het kome afhale :p (kzit nu wel in beringen, dus erges vanaf morgen ofzo, ik PM wel as je akkoord gaat)

Ruben, ik zie het er niet letterlijk opstaan maar ik quoteer het stickertje toch even:

Code:
Philips
ADSL wireless Base station
Model: CPWBS154/18
Annex A
en dan staat er onder de streepkescode nog: S/N:MCM10512000804
edit: na wat googlen denk ik eerder PSTN :)

robbeke

Legacy Member
ik wil anders dat bluetooth kaartje wel , hoever steekt da uit een pcmcia slot?

MAXXUR

Legacy Member
isgoed ruben, maar ik woon eigelijk in Beringen (kot is in diepenbeek, en ik weet begod ni hoek men woonplaats hier aanpas), dus ge zou hem ook hier kunnen kome hale int weekend? Want de nu komende week is vrij druk

check ur PM! :)

bij deze dus router onder voorbehoud voor ruben!
en voor mij part mag XcW het toetsenbord ook wel komen halen voor 10 euro, indien 'k nog een PM'ke krijg van wanneer :p

robbeke

Legacy Member
10€ voor bluetooth kaartje afgehaald.
laat maar iets weten via pm als het goed is , en wanneer het afgehaald kan worden

MAXXUR

Legacy Member
ok, kaartje verkocht aan robbe, check uw pm :)

stand van zaken:
-bluetooth card verkocht aan robbe
-wireless verkocht aan ruben
-xcw komt misschien kijken voor toetsenbord

MAXXUR

Legacy Member
Ruben is net de router komen afhalen, afgehandeld dus.

Robbe ga ik nu een sms sturen ivbm afhalen bluetooth kaartje (dus die verkoop is nog niet heel zeker)

XcW heeft niets meer laten horen.

MAXXUR

Legacy Member
DJDM, min of meer nog te koop ja, de deal met robbeke is nog niet echt rond :)

MAXXUR

Legacy Member
DJDM, aangezien robbeke eerst was en ik akkoord was gegaan met zijn prijs, zie ik mij nu verplicht eerst met robbeke af te handelen, moest er nog iets tussenkomen contacteer ik jou zo snel mogelijk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan