Archief - Pinnacle TV kaart, AUDIGY II ZS

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

inspiratieloos

Legacy Member
Ik verkoop hier mijn TV kaart

een Pinnacle PCTV Stereo TV kaart.
Kwaliteit is echt heel goed.
kan opnemen in vele formaten
TIME SHIFTING!!!, Tv op pauze zetten en later verder kijken.

enigste verschil met de Pro is dat er geen FM tuner op zit.

Beginprijs 25 euro EXCL


AUDIGY II ZS
Zeer goeid geluidskaartje, ben er zeer tevreden van en geeft heel mooie klank voor zijn prijs.

Beginprijs 30 euro EXCL

Ik woon in Maldegem, dicht bij brugge.

Verzending mogelijk, afhaling ook, ik kan tot in Brugge station komen.

Foto's op aanvraag.
greetz

coZm1c

Legacy Member
is die audigy nog volledig en kan je eens een paar fotos laten zien?

mvg

inspiratieloos

Legacy Member
foto's zullen voor morgen zijn. tis vrij laat nu.

De audigy is idd nog volledig:p je krijgt er ook de factuur bij, software cd en met drivers op.

Bod van Tae genoteerd.

sarnath

Legacy Member
25 voor tv kaart indien positief op volgende vraag :p

zit er een afstandsbediening en handleiding bij?

inspiratieloos

Legacy Member
Linckxs zei:
25 voor tv kaart indien positief op volgende vraag :p

zit er een afstandsbediening en handleiding bij?

sry vergeten te vermelden.

Afstandsbediening met zendertje zit erbij, maar de doos met handleiding vind ik niet op dit moment.
wel de cd met software en drivers en handleiding op de cd.

sarnath

Legacy Member
inspiratieloos zei:
sry vergeten te vermelden.

Afstandsbediening met zendertje zit erbij, maar de doos met handleiding vind ik niet op dit moment.
wel de cd met software en drivers en handleiding op de cd.
Geen probleem zolang de afstandsbediening en nodige software erbij zit ben ik content. Bod blijft

Wanneer sluit je af?

inspiratieloos

Legacy Member
boden genoteerd, sry dat de foto's er nog niet zijn, maar ik ben niet thuis deze avond.

dus het zal voor morgen zijn. maar ze komen zeker.

sarnath

Legacy Member
TV kaart dan voor mij? k gok dat die ander boden op audigy zijn, anders hebben ze mij direct ferm overboden :-p.

Indien tvkaart voor mij, stuur maar pm :-)

inspiratieloos

Legacy Member
elk bod wordt genoteerd, maar daarom gaat het nog niet buiten aan 1/3 van de nieuwprijs.
zoals u op de foto ziet, is het nog als in perfecte staat.

als mensen onder de meeneemprijs bieden, wordt deze ook toch genoteerd? ik zet gewoon liever geen meeneemprijs, het mag buiten vanaf wanneer het bod mij aanstaat.

Voor die audigy was ik al tevreden van 40 euro.

voor deze zou ik graag rond de 35 euro hebben, wat de helft is van de nieuwprijs.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan