zabulus
Legacy Member
Ik zou eventueel mijn PowerBook 17" willen verkopen als ik er een goed bod voor krijg.
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik toch liever blijf werken in mn oude windows omgeving. Ook omdat ik enkele programma's niet hierop kan draaien.
Het is dus het laaste nieuwe model van de 17" (speciaal gewacht) (nieuwprijs: 2629eur Apple Store) (aangekocht op 8/11)
met een 100gb hd 7200rpm (ipv 120gb 5200)
Verder krijg je mn second skin er ook bij (nieuwprijs: 29eur bij s&s Hasselt)
De printer die ik erbij heb gekregen kan je ook meekrijgen (Lexmark Z815) Deze heb ik erbij gekregen. (was een actie ter waarde van 60eur). En vermits ik al een printer heb ...
Alle facturen zijn in mijn bezit.
De prijs die ik nog voor zou willen is 2400 eur. Met andere woorden krijg je dus een korting van 317eur.
Greetz, zabulus
De reden waarom ik hem weg doe is omdat ik toch liever blijf werken in mn oude windows omgeving. Ook omdat ik enkele programma's niet hierop kan draaien.
Het is dus het laaste nieuwe model van de 17" (speciaal gewacht) (nieuwprijs: 2629eur Apple Store) (aangekocht op 8/11)
met een 100gb hd 7200rpm (ipv 120gb 5200)
Verder krijg je mn second skin er ook bij (nieuwprijs: 29eur bij s&s Hasselt)
De printer die ik erbij heb gekregen kan je ook meekrijgen (Lexmark Z815) Deze heb ik erbij gekregen. (was een actie ter waarde van 60eur). En vermits ik al een printer heb ...
Alle facturen zijn in mijn bezit.
De prijs die ik nog voor zou willen is 2400 eur. Met andere woorden krijg je dus een korting van 317eur.
Greetz, zabulus



