Nicky1411
Legacy Member
Het gaat om deze mac:
http://www.apple-history.com/body.php?page=gallery&model=g4agp&performa=off&sort=date&order=ASC
met 256 mb ram en ingebouwd airportkaart
100 gb harde schijf
draait zeer vlot osx 10.3.9
minprijs:150 euro
grtz
http://www.apple-history.com/body.php?page=gallery&model=g4agp&performa=off&sort=date&order=ASC
met 256 mb ram en ingebouwd airportkaart
100 gb harde schijf
draait zeer vlot osx 10.3.9
minprijs:150 euro
grtz
