Archief - Q6600/P5K/DDR2CL3/LianLi/650W ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Jada

Legacy Member
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3
Lian Li PC-G70B
Seasonic S12-650 Energy Plus Series 80-Plus - 650 Watt
X-fi extreme audio

Huidig bod: 715 EUR

Wie gaat erover?

Iets completere setup eventueel te koop:
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3
8800GTX
Lian Li PC-G70B
Seasonic S12-650 Energy Plus Series 80-Plus - 650 Watt
320Gb HDD sata
X-Fi extreme gamer

Momenteel geen bod; richtprijs: 1200 EUR

Other stuff:
Cooling-Kit:
* Thermalright HR-09u
* Thermalright HR-03 rev A
* Dualpass 120mm radiator (no fittings)
Prijs: 70 EUR


Verkoop loopt op HO/Tones & hier ..
Afhaling enkel en alleen. (ik ga geen hightower lian li verzenden ;))

the_viper66

Legacy Member
Je doet geen onderdelen apart weg?

Anders veel interesse voor de P5K hier..


Mvg.

theknight

Legacy Member
toevallig geintereseerd in een dell xps m1710?
en wat is de reden van verkoop?

Foert

Legacy Member
hoeveel voor :
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3

Rossi

Legacy Member
interesse in de Lian Li PC-G70B zonder voeding

ouderdom, enige schade aan (gaten, krassen?)

is er een window bij?

wat zou je ervoor nog willen

greetz

Rossi

Jada

Legacy Member
the_viper66 zei:
Je doet geen onderdelen apart weg?

Anders veel interesse voor de P5K hier..


Mvg.

Eventueel onderdelen apart ..
Wat zou je er nog voor geven?

theknight zei:
toevallig geintereseerd in een dell xps m1710?
en wat is de reden van verkoop?

No thanks .. Reden verkoop: goesting

Foert zei:
hoeveel voor :
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3
450 EUR lijkt me hier wel een goed bedrag.

Rossi zei:
interesse in de Lian Li PC-G70B zonder voeding

ouderdom, enige schade aan (gaten, krassen?)

is er een window bij?

wat zou je ervoor nog willen

greetz

Rossi
Zonder beschadiging, zonder window.
Richtprijs: 125 EUR

Rossi

Legacy Member
100 euro afgehaald voor de lian-li

zit alles er nog bij? extra vijsjes, doos misschien?

Jada

Legacy Member
the_viper66 zei:
90€ incl voor de asus p5k?

Mvg.

Deal, geef je me wel even de tijd een nieuw mobo te regelen?
PM aub.

@ Rossi: 100 EUR is teweinig
Normaliter is alles er nog bij, inclusief piepschuim & doos :)

the_viper66

Legacy Member
Jada zei:
Deal, geef je me wel even de tijd een nieuw mobo te regelen?
PM aub.

@ Rossi: 100 EUR is teweinig
Normaliter is alles er nog bij, inclusief piepschuim & doos :)

Tuurlijk ;)

PM verzonden.

Jada

Legacy Member
DoomSayerSantos zei:
was u minimum op die team cl3 latjes ?
Aangezien ram makkelijk over de 1Ghz geraakt met CL4, wat dacht je van minstens 135 EUR?

Vochtig zei:
Hoeveel wil je nog vangen voor die X-Fi Extreme Audio ?
50 EUR?

-Ex!Tjen- zei:
hoeveel voor de Q6600 met verzending?
Aangezien de nieuwstaat? ~ 200 EUR


Ik sta natuurlijk open voor boden.

Icebeice

Legacy Member
Is mobo nog te koop?

Zou graag de set mobo+cpu+ram+graka kopen. (wordt eens tijd om een upgrade van mijn 3.4EE en x800 te doen)

Alles afgehaald en cash betaald.

Alvast bedankt.

the_viper66

Legacy Member
Icebeice zei:
Is mobo nog te koop?

Zou graag de set mobo+cpu+ram+graka kopen. (wordt eens tijd om een upgrade van mijn 3.4EE en x800 te doen)

Alles afgehaald en cash betaald.

Alvast bedankt.

Ik heb al een deal met Jada voor het moederbord.

Mvg.

attimos

Legacy Member
Jada zei:
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3
Lian Li PC-G70B
Seasonic S12-650 Energy Plus Series 80-Plus - 650 Watt
X-fi extreme audio

Huidig bod: 715 EUR

Wie gaat erover?

Iets completere setup eventueel te koop:
Q6600 + GeminII (zonder fans)
Asus P5K
2 x 1Gb Team Extreem CL3
8800GTX
Lian Li PC-G70B
Seasonic S12-650 Energy Plus Series 80-Plus - 650 Watt
320Gb HDD sata
X-Fi extreme gamer

Momenteel geen bod; richtprijs: 1200 EUR

Other stuff:
Cooling-Kit:
* Thermalright HR-09u
* Thermalright HR-03 rev A
* Dualpass 120mm radiator (no fittings)
Prijs: 70 EUR


Verkoop loopt op HO/Tones & hier ..
Afhaling enkel en alleen. (ik ga geen hightower lian li verzenden ;))

edit: laat maar

Rossi

Legacy Member
Jada zei:
Deal, geef je me wel even de tijd een nieuw mobo te regelen?
PM aub.

@ Rossi: 100 EUR is teweinig
Normaliter is alles er nog bij, inclusief piepschuim & doos :)

125 euro dan afgehaald indien in perfecte staat

Jada

Legacy Member
Icebeice zei:
Is mobo nog te koop?

Zou graag de set mobo+cpu+ram+graka kopen. (wordt eens tijd om een upgrade van mijn 3.4EE en x800 te doen)

Alles afgehaald en cash betaald.

Alvast bedankt.
Ik kan nog wel een P5K regelen.
Hoeveel zou je geven voor deze setup?

-Ex!Tjen- zei:
Hoe oud is die Q6600 en is er nog factuur/garantie bij?
Van 01/09/07
Factuur aanwezig.

Rossi zei:
125 euro dan afgehaald indien in perfecte staat
Etat impeccable, deal.


@ attimos: euhm, ok dan :)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan