TooTall
Legacy Member
Bon, te koop;
DTM 2 - 5€
DTM 3 - 35€ (week geleden gekregen, 44.95€
Postal 2 Share The Pain - 5€
Beide DTM's zijn niet geregd, en in DVD, ook de codes zijn nog niet geactiveerd. Alle3 in perfecte staat,in origineel doosje, met handleiding.
Stuur is de gouwe ouwe Microsoft Sidewinder stuur + pedalen, zonder Force Feedback. USB. Zelf 2dehands gekocht, dus zonder doos. Mag weg voor 20€
Review van de FF versie, ziet er exact hetzelfde uit;
http://www.tweak3d.net/reviews/microsoft/swffwheel/
Games kunnen verzonden worden voor 1.5€, het stuurwiel liefst niet. Afhalen in Hasselt.
DTM 2 - 5€
DTM 3 - 35€ (week geleden gekregen, 44.95€

Postal 2 Share The Pain - 5€
Beide DTM's zijn niet geregd, en in DVD, ook de codes zijn nog niet geactiveerd. Alle3 in perfecte staat,in origineel doosje, met handleiding.
Stuur is de gouwe ouwe Microsoft Sidewinder stuur + pedalen, zonder Force Feedback. USB. Zelf 2dehands gekocht, dus zonder doos. Mag weg voor 20€
Review van de FF versie, ziet er exact hetzelfde uit;
http://www.tweak3d.net/reviews/microsoft/swffwheel/
Games kunnen verzonden worden voor 1.5€, het stuurwiel liefst niet. Afhalen in Hasselt.
