Archief - ruilen of kopen qx6700

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

extremepc

Legacy Member
hierbij verkoop of ruil ik een qx6700

intel core 2 extreme proccesor qx6700

fpo batch l640a716

version d75710-001
jan2007 aangekocht via lapino

is momenteel nog werkend in mijn systeem


min prijs zal ik op 400 euro zetten
ruilvoorstellen met een lichtere cpu worden ook overwogen


bieden is altijd exclu verzending


mvg

Monty007

Legacy Member
Mocht de cpu niet verkocht raken mag je mij altijd contacteren.
Ik heb namelijk nog een E6700 die niet van nieuw te onderscheiden is (net een jaar oud maar zit in mijn tweede pc dus heeft niet zoveel uren gedraaid als degene die ik hier gebruik).
Verzending zou een piece of cake zijn aangezien mijn vader een zaak heeft in Knokke-Heist(zeedijk) en je hem daar dus gewoon kan binnen steken.
Natuurlijk moet er dan een compromis gevonden worden kwa prijs maar dat laat ik nog in het midden.
Veel succes met de verkoop en tot wederhoren mocht de ruil voorrang krijgen.

Monty

Monty007

Legacy Member
Een opleg is moeilijk te bepalen zo los uit de hand vind ik. Maar iets van 200-250 euro zou ik nog zien zitten. De originele koeler enzo zijn bij mijn cpu niet gebruikt, dus die zitten er uiteraard ook bij. Ik weet niet wat jou visie hierop is? Hoe zit het met de garantie aangezien die nog maar een 10 maanden oud is... Allemaal toch belangrijke zaken in de prijsbepaling.

Monty

extremepc

Legacy Member
garantie verloopt via tones van mij

ok ga in overweging brengen


maar ga efkes nog wat oplaten en kijken wat er nog geboden word


mvg




heb het ook op tones gezet

extremepc

Legacy Member
stel maar voor ze

dan bekijk ik alles

en dan zouw ik graag alles rond krijgen tenlaaste 19de want de 22 moet ik binnen (kliniek)



efkes update sorry mensen voorstellen via prive zijn niet eerlijk tenopzichte van de mensen hier

SimonL

Legacy Member
extremepc zei:
stel maar voor ze

dan bekijk ik alles

en dan zouw ik graag alles rond krijgen tenlaaste 19de want de 22 moet ik binnen (kliniek)



efkes update sorry mensen voorstellen via prive zijn niet eerlijk tenopzichte van de mensen hier

mja, 'k had ook niet echt een prijs in gedachten, 'k zal nog ff wa research doen; woensdagnamiddag breng ik ten laatste een bod uit, daarna doe je ermee wat je wil. :)

merci voor de eerlijkheid en evt. beterschap

extremepc

Legacy Member
vind altijd eerlijkheid duurd het langst

tenopzichte van sommige bieders en aanbieders hier is dat heel wat anders


ok je laat maar weten

Smitch

Legacy Member
toevallig geen intresse in amd6000+ met mobo k9n sli platinum :) ?

mits opleg natuurlijk

SimonL

Legacy Member
extremepc zei:
vind altijd eerlijkheid duurd het langst

tenopzichte van sommige bieders en aanbieders hier is dat heel wat anders


ok je laat maar weten

niet da et echt nodig is maar 'k heb nog eens wa rondgekeken en 'k zal geen bod uitbrengen...

extremepc

Legacy Member
hooste bod is momenteel van monty007
want hij kan hem ook komen instaleren

Monty007

Legacy Member
Sorry extremepc maar als ik mij een hele dag moet vrij maken om die deal te kunnen laten doorgaan (dan moet ik immers een hele dag mee met mijn pa naar werk) dan is me die 250 euro wel teveel van het goede. Ik had van in het begin gezegd dat ik een prijs tussen de 200 en 250 euro in aanmerking neem, nooit andere voorwaarden ;) Morgen is trouwens de enige dag dat ik die trip kan maken en dat is dus wel héél kortbij. Mss toch voor een andere deal kiezen?

Monty

extremepc

Legacy Member
ok das dan jammer
heel veel voorstellen had met q6600 go procesors maar dan is de opleg zo klein dat nie veel uitmaakt

ik zal nog even oplaten
heb ook via pm had dat hem beter op ebay zou plaatsen

mvg
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan