Archief - S939 - Asus A8N-SLI Premium!!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

XYRIS

Legacy Member
  • A8N-SLI Premium

SUPER bordje! geen klachten over! Ook één van de betere borden 939 serie!


BIEDEN ECLUSIEF
VERZENDEN KAN (4.30 Post <2 Kg- 3€ KIALA)
AFHALEN KAN OOK IDD

2nd2none

Legacy Member
bod 50€

Is verzenden via kiala even veilig/veiliger dan met de post ?

dehatim

Legacy Member
Smitch zei:
veiliger

(free bump)

even een corectie, verre van veilig!!!! mijn pakketje is ondertussen al 2 maanden onderweg ipv 2 dagen!

free up; ik wou de persoon waarschuwen

XYRIS

Legacy Member
Smitch zei:
veiliger

(free bump)

dehatim zei:
even een corectie, verre van veilig!!!! mijn pakketje is ondertussen al 2 maanden onderweg ipv 2 dagen!

free up; ik wou de persoon waarschuwen

Ok... dit was de laatste off topic, kiala is veiliger in het opzicht van tracking.
Maar je pak komt niet altijd op zelfde tijd aan. Heb al 2 dagen gehad en heb al 3 weken gehad... gemiddelde zal ergens een Kleine week zijn...
Zouden een POLL kunnen maken hierover om zeker te zijn.

D@SîR0

Legacy Member
XYRIS zei:
SUPER bordje! geen klachten over! Ook één van de betere borden 939 serie!

geen idee wat gij geprobeert hebt te doen met da bordje, maar ik heb het al 3x kunnen terugsturen omdat het niet meer of enorm traag (uren) bootte.

misschien dat het met lage belasting nog allemaal goed draait, maar vanaf dat ge een hoop sata-schijven aansluit en een zwaardere cpu met SLI steekt heeft dit bord het bij mij niet langer dan 5 maanden uitgehouden (op een kwaliteits 820W voeding). ben blij dat ik van het mijne van af ben geraakt

nck2040

Legacy Member
Heb dit bord ook en ben er momenteel toch al content van geweest, enkel 1 S-ATA slot kapot gegaan...

***free up***

XYRIS

Legacy Member
D@SîR0 zei:
geen idee wat gij geprobeert hebt te doen met da bordje, maar ik heb het al 3x kunnen terugsturen omdat het niet meer of enorm traag (uren) bootte.

misschien dat het met lage belasting nog allemaal goed draait, maar vanaf dat ge een hoop sata-schijven aansluit en een zwaardere cpu met SLI steekt heeft dit bord het bij mij niet langer dan 5 maanden uitgehouden (op een kwaliteits 820W voeding). ben blij dat ik van het mijne van af ben geraakt

Danku voor uw ONnuttige commentaar kerel. Maar het is niet dat jij
het na de zak krijgt da da voor al die bordjes zo is e. en niet iedereen
heeft zoveel in zijn pc gepropt...

Ik vind dit gewoon een super bord omdat ik heb VOORAL gekocht heb voor
zijn PASSIEVE koeling!
nck2040 zei:
Heb dit bord ook en ben er momenteel toch al content van geweest, enkel 1 S-ATA slot kapot gegaan...

***free up***

Foto volgt straks.
Even toch in geheugen -ondanks 'verouderd- bord het ene goed bord is, jaartje oud MET garantie, nooit geen cpu's oc'ed en dergelijke.

Continue the selling!

.conne.

Legacy Member
D@SîR0 zei:
geen idee wat gij geprobeert hebt te doen met da bordje, maar ik heb het al 3x kunnen terugsturen omdat het niet meer of enorm traag (uren) bootte.

misschien dat het met lage belasting nog allemaal goed draait, maar vanaf dat ge een hoop sata-schijven aansluit en een zwaardere cpu met SLI steekt heeft dit bord het bij mij niet langer dan 5 maanden uitgehouden (op een kwaliteits 820W voeding). ben blij dat ik van het mijne van af ben geraakt

nforce 4 chipset heeft nogal wat problemen met NCQ op SATA(II) schijven, dat zal wel het probleem wel geweest zijn.. maar uren duren om te booten dat lijkt me wel straf, gewoon enkele minuten langer dan normaal en performantie gewoon veel trager doordat de schijven aan ongeveer 9 Mb/s schrijven ipv 60-70 Mb/s... NCQ afzetten op uw controllers en probleem is opgelost normaal.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
Ik bied je 65€ (meeneemprijs dacht ik??)
zou wel graag hebben dat je aangetekend verstuurd...
Is ergens rond de 6€ die erbij komt...
Dus hierbij bod van 71€...

Grtz

ZITORA

Legacy Member
DOOOh , te laat.

@ DeBroin laat eens weten als het een goed MBken is.

{FgnZ} DeBroin

Legacy Member
ZITORA zei:
DOOOh , te laat.

@ DeBroin laat eens weten als het een goed MBken is.

Hehe, idd te laat :-)
Het is een goed mobo'tje hoor... Heb vroeger exact hetzelfde gehad, maar heb het weggedaan omdat ik andere pc in elkaar gestoken heb. Nu heeft mijn vriendin haar moederbord het opgegeven en had ik nieuw nodig, vandaar dat dit natuurlijk voorkeur kreeg, omdat ik al zo eentje gehad heb en er vrij content van was :)

grtz
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan