Archief - SamSung Design TFT scherm + Logitech draadloos keyboard en Muis

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

piotke

Legacy Member
Mobo/cpu setje kost nieuw 85+, ik had dan ook iets van een 50 in gedachte.

Let wel op, wegens min examens en stage kan kan ik niet garanderen dat ik dra in Leuven zal zijn, dat is eerderf occasioneel voor een feestje ofzo...

_mocking][bird_

Legacy Member
piotke zei:
Mobo/cpu setje kost nieuw 85+, ik had dan ook iets van een 50 in gedachte.

Let wel op, wegens min examens en stage kan kan ik niet garanderen dat ik dra in Leuven zal zijn, dat is eerderf occasioneel voor een feestje ofzo...

mobo cpu? ik zie het verband niet met tobo+muis?

Ik weet dat deze set nieuw rond de 80 euro kost (bij Tones was het geloof ik 75, maar is nu einde reeks vermoed ik). Maar dan is de set nieuw en is er garantie bij, en dat vind ik toch wel een serieus verschil. (Mijn bod was bovendien ook nog maar een begin bod, maar 50 vind ik sowieso te veel.)

Ik heb zelf ook examens, dus ik heb niet echt hoge nood aan dat setje (dient trouwens om aante sluiten op laptop, dusja).
Mocht je weldra een feestje ofzo hebben mag je het altijd laten weten, anders eventueel opsturen ofzo mocht ik de hoogste bieder blijven/zijn)

piotke

Legacy Member
Tobo/muis inderdaad.

De versie bij tones is de QWERTY versie wat de prijs maybe kan indiceren. Neitherway, minstens de helft van de nieuwprijs, dat is 35 à 40 euro is zeker meer dan aannemelijk. Zo'n dingen werken en blijven werken eh...

Opsturen gaat ook, dat gaat iets van een 4 euro kosten, is niet zo zwaar, bieden exclusief.

piotke

Legacy Member
35 exl/40 incl is nagenoeg hetzelfde... of zal op 1 euro aankomen.

Gelieve excl te bieden, reken op ene verzenkost van +- 4 euro. Mocht het meer zijn pas ik wel bij.

Dus momenteel 35 euro hoogste bod, ik sluit overigens morgen/dinsdag avond af.

_mocking][bird_

Legacy Member
alli, 40 excl. dan vaneerste keer. Hoger ga ik sowieso niet, dus laat ons hopen dat er niemand hoger biedt :sop:

piotke

Legacy Member
Normaal wel, morgen heb ik een afspraak met die persoon. MOcht hij niet opdagen komt het terug te koop..

piotke

Legacy Member
inderdaad; 55 euro is hoogste bod momenteel.

Vanavond sluit ik af.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan