Archief - Samsung TFT 22" 226BW

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

boy1308

Legacy Member
nog maar enkele maanden oud, en met nog meer dan 1.5 jaar garantie

Heb net mijn case verkocht, en de koper ervan wou mijn TFT ni persé overnemen. Dus staat deze te koop en ga me ook ne 24" kopen :-p

nieuwprijs toen: 350eur, nu +-300eur
meeneem: 250 eur
min: 235 eur

specs:
LS22MEWSFV/EDC
Specificaties type beeldscherm Widescreen
beelddiagonaal 22"
dotpitch 0.282 x 0.282mm
aantal kleuren 16,7M
kijkhoek h/v 160°/160°
contrast ratio 3000:1 (DC)
helderheid 300cd/m2
responstijd 2ms (GTG)
max. resolutie 1680 x 1050
Elektrische data horizontale frequentie 30~81 (kHz)
verticale frequentie 56~75 (Hz)
pixel frequentie -
max. energieverbruik 55W
standby mode <1W
Signaal input connector VGA (15D-sub)


DVI
Plug & Play DDC 2B
Specifieke kenmerken functies MagicTune
MagicSpeed
MagicBright3




speakers -
Fysieke data afmetingen ( bxhxd ) 514,6 x 422 x 219,3 mm
gewicht 4.9kg
monitor stand vast, Tilt -1° - 23°, Swivel
wall mount data VESA 100
certificaat
kleuren Glossy zwart
accessoires -
Overige uitvoeringen hoogte verstelbaar -
ingebouwde speakers -
kleurvariatie -

boy1308

Legacy Member
nope 235 is min en is echt de moeite en liefst afgehaald he mensen, ga da spel ni op de post gooien, kan het eventueel wel brengen mits betaling brandstof

Mythos

Legacy Member
Heb wel interessen maar vraag me af of het een A versie of een S versie is.

Firefoxbt

Legacy Member
waar ligt Gingelom ergens? vind het niet direct terug :x

edit : Laat maar, ligt bij Tienen, zou iets de kostelijk zijn.

Vochtig

Legacy Member
Interesse in en ruil met een in prima staat Samsung Syncmaster 913v 19" + opleg langs mijn zijde ?

Mythos

Legacy Member
Vochtig zei:
Interesse in en ruil met een in prima staat Samsung Syncmaster 913v 19" + opleg langs mijn zijde ?


Realistis gezien naarmate er in zen main treath staat dat hij deze verkoop voor een 24 inch scherm denk ik niet dat hij een 19" wil ;-)

boy1308

Legacy Member
nog factuur ja, en hoe weet is of da een s of een a is :)

greetz

btw, idd geen ruil :)

Psychodweep

Legacy Member
Achter je scherm, doe die klep weg... kijk op het stickertje rechts boven naast je modelnaam, daar staat er A of S

Mythos

Legacy Member
Psychodweep zei:
Achter je scherm, doe die klep weg... kijk op het stickertje rechts boven naast je modelnaam, daar staat er A of S


Of C blijkbaar zijn er 3 versies.

Sk!tZo

Legacy Member
blijkt dat s-versie beter is ... :s

nevertheless mij bod van 200&#8364; afgehaald wil ik nogmaals bevestigen (is voor mij 2uur en 2uur terug rijden dus kost mij al 50&#8364; naft ook :s )

linux

Legacy Member
50 euro, haha :p ni overdrijven eh :p, rijdt gij ne tank leeg op 4 uurkes? :D just ne ferrari :p

Sk!tZo

Legacy Member
linux zei:
50 euro, haha :p ni overdrijven eh :p, rijdt gij ne tank leeg op 4 uurkes? :D just ne ferrari :p

- 1.45€/L
- 400 km
- gem. 10l/100km
- is totaal van 58€

ben ik toch nog mild geweest niet ?!

soz voor offtopic, moest even in verdediging gaan :)

Extremengine

Legacy Member
Sk!tZo zei:
blijkt dat s-versie beter is ... :s

nevertheless mij bod van 200€ afgehaald wil ik nogmaals bevestigen (is voor mij 2uur en 2uur terug rijden dus kost mij al 50€ naft ook :s )

Mag ik vragen wat er zoveel beter is aan die S versie ?
Zou graag wel eens de link hebben naar de info in verband met die A,C,S ?
Of da nu een A of een Z scherm is veranderd toch niets aan de prijs ?
Ben ook in het bezit van zo een scherm,en heb er alleen maar lof over.:)
Beste scherm die ik tot nu toe al gehad heb,en zeker om op te gamen of een filmke te bekijken:niceone:
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan