iwa
Legacy Member
Hallo. Ik heb een ongebruilte ongeopend comactflash sandisk memory card van 2.0gb die ik zou willen verkopen voor 20 euro + verzendkosten (3 euro).
De marktwaarde bedraagt 40 euro.
Mocht u geintresseert zijn, geef me dan een seintje.
Alvast bedankt en een fantastische dag toegewenst,
-iwa

De marktwaarde bedraagt 40 euro.
Mocht u geintresseert zijn, geef me dan een seintje.
Alvast bedankt en een fantastische dag toegewenst,
-iwa
