visvoer zei:
ik heb wel interesse
maar hangt nog vanaf welk mobo ik te pakke krijg
even geduld
idem
aangezien neo2 wss end-of-life product is, en toch in rma moet,
ga ik mss een nforce4 terugkrijgen..
dus dan zou deze graka goed uitkomen en bied ik 100€

(bod is dus geldig als ik een neo4 'in return' zou krijgen...wat echter nog niet zeker is, daar men nog niet weet of het een EOL (end of life) product is > zaterdag bevestiging (savonds))