Archief - SEAGATE 200GB ATA (garantie tot 9/12/10)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

enZiiime

Legacy Member
heb hem gekocht in geckocomputers.be

koste daar 92€ dus uwe prijs kan ja :)

SEAGATE 200Gb IDE 7200RPM 8MB 92€

enZiiime

Legacy Member
genoteerd :)

Had het liever nog iets hoger gezien aangezien hij nog sealed is en nog dikke 4 jaar garantie heeft.

enZiiime

Legacy Member
Ehm nieuwprijs is 89€ zoals je zei dus ... ehm ff denke, ben slecht voor er prijs op te plakke :D

70€ ofz :p?

(heb helemaal geen idee dusja bieden zou ik maar zeggen)

en die 55€is genoteerd

yezzer

Legacy Member
hoi, hebt u soms zin om die hd te ruilen tegen een slim line stand alone dvd/divx speler die uiteraard alle formaten afspeelt?
toestel is zeer weining gebruikt geweest en in nieuwstaat en gaat eventueel van de hand wegens aankoop van een dvd recorder omdat mijn video kapot is waar ik mee opneem.
vandaar dat ik nu een dvd recoder gekocht heb en die dvd/divx speler wegdoe.
het is een zwart toestel van het merk tevion.
indien meer info of interesse, doe gerust een pm of een mail naar [email protected]
mvg

enZiiime

Legacy Member
yezzer zei:
hoi, hebt u soms zin om die hd te ruilen tegen een slim line stand alone dvd/divx speler die uiteraard alle formaten afspeelt?
toestel is zeer weining gebruikt geweest en in nieuwstaat en gaat eventueel van de hand wegens aankoop van een dvd recorder omdat mijn video kapot is waar ik mee opneem.
vandaar dat ik nu een dvd recoder gekocht heb en die dvd/divx speler wegdoe.
het is een zwart toestel van het merk tevion.
indien meer info of interesse, doe gerust een pm of een mail naar [email protected]
mvg
Neen sorry, heb er hier al genoeg staan :D 1 die kan opnemen + 1 gewone, en in men kamer 1 portable + xbox + ne gewone ^^

Frado2005

Legacy Member
wilt ge nie ruilen tegen pc games/ headset, met wat opleg evt.( ik kan nieuwe games ruilen, noem maar op)

enZiiime

Legacy Member
Heb eigelijk op het moment niet zoveel nodig, buiten geld, (pak aan het veranderen aan men 4taktje, daarom verkoop ik de hdd ook eigelijk, moest ik het geld niet nodig hebben, zou ik hdd bijhouden voor later (omdat ik altijd te weinig space heb na tijd :p)

enZiiime

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Ehm nieuwprijs is 89€ zoals je zei dus ... ehm ff denke, ben slecht voor er prijs op te plakke :D

70€ ofz :p?

(heb helemaal geen idee dusja bieden zou ik maar zeggen)

en die 55€is genoteerd


70€ incl verzending is meneemprijs btw :p

Desert

Legacy Member
echt fair is dit niet als je op meedere forums iets te koop zet moet je daar ook een prijs vermelden!
Ik had ook 65 geboden incl maar wou er voor dezelfde prijs omkomen !Men bod was zelf vroeger dan het bod van 65 hier.

enZiiime

Legacy Member
oei, sorry had uw post niet gezien, dusja sorry burdy!

Moet in het vervolg iets beter opletten.

Sorry burdy 1000x sorry voor de emails ik je heb gezonden, maarja fair is fair :$

pm sent

Burdy

Legacy Member
Mr_Anderson zei:
Owke deze mag dus dicht :p

en nogmaals srry burdy
Mijn bod was 3 minuten VOOR dat van Desert. Eigenlijk heb IK dus gewonnen.

Mijn bod: 21u09
Zijn bod: 9u12 pm

Wie was er dan eerst???
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan