EasyB
Legacy Member
Hi,
Ik verkoop mijn 2 maanden oude systeem:
Shuttle SD11G5: 460
Pentium M 770: 460
2GB Geil DDR667: 250
eVGA 7800GT CO (470 core): 350
Samsung 200GB Sata II: 90
Nec DVD-writer 2510A black: 30?
Creative I-Trigue 3300: 75
Logitech toetsenbord: 20?
Formac Gallery 1900 Platinum (19" TFT): 400
Alles is 2 maand oud. Heb van alles nog aankoopbewijs behalve van de CPU. Er is dus ook op alles garantie behalve op de processor.
De prijzen die ernaast staan zijn nieuwprijzen in NL/DE. Zijn in België wat moeilijker te vinden denk ik (SD11G5 bij MPL 534, heb niet verder gezocht).
Foto van het scherm:
Foto van de barebone zelf
Bij gewoon gebruik is de PC onhoorbaar (Smartfan + Rivatuner + externe PSU). Loopt sinds het begin aan 2500Mhz, met enkel FSB verhoging.
SuperPi: 30s.
3D Mark06: 4000
3D Mark05: 8000
M.a.w. Dit is een superkrachtig, superstil systeem. Waarom doe je het dan weg? Er is een kleine spruit op komst, en ik wil me daar 100% op toeleggen
Wordt ook op tones geplaatst.
Ik verkoop mijn 2 maanden oude systeem:
Shuttle SD11G5: 460
Pentium M 770: 460
2GB Geil DDR667: 250
eVGA 7800GT CO (470 core): 350
Samsung 200GB Sata II: 90
Nec DVD-writer 2510A black: 30?
Creative I-Trigue 3300: 75
Logitech toetsenbord: 20?
Formac Gallery 1900 Platinum (19" TFT): 400
Alles is 2 maand oud. Heb van alles nog aankoopbewijs behalve van de CPU. Er is dus ook op alles garantie behalve op de processor.
De prijzen die ernaast staan zijn nieuwprijzen in NL/DE. Zijn in België wat moeilijker te vinden denk ik (SD11G5 bij MPL 534, heb niet verder gezocht).
Foto van het scherm:
Foto van de barebone zelf
Bij gewoon gebruik is de PC onhoorbaar (Smartfan + Rivatuner + externe PSU). Loopt sinds het begin aan 2500Mhz, met enkel FSB verhoging.
SuperPi: 30s.
3D Mark06: 4000
3D Mark05: 8000
M.a.w. Dit is een superkrachtig, superstil systeem. Waarom doe je het dan weg? Er is een kleine spruit op komst, en ik wil me daar 100% op toeleggen
Wordt ook op tones geplaatst.

