Archief - Shuttle SD11G5 Compleet

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

EasyB

Legacy Member
Hi,

Ik verkoop mijn 2 maanden oude systeem:

Shuttle SD11G5: 460
Pentium M 770: 460
2GB Geil DDR667: 250
eVGA 7800GT CO (470 core): 350
Samsung 200GB Sata II: 90
Nec DVD-writer 2510A black: 30?
Creative I-Trigue 3300: 75
Logitech toetsenbord: 20?
Formac Gallery 1900 Platinum (19" TFT): 400

Alles is 2 maand oud. Heb van alles nog aankoopbewijs behalve van de CPU. Er is dus ook op alles garantie behalve op de processor.
De prijzen die ernaast staan zijn nieuwprijzen in NL/DE. Zijn in België wat moeilijker te vinden denk ik (SD11G5 bij MPL 534, heb niet verder gezocht).

Foto van het scherm:
IMG_1114.jpg


Foto van de barebone zelf
IMG_1116.jpg


Bij gewoon gebruik is de PC onhoorbaar (Smartfan + Rivatuner + externe PSU). Loopt sinds het begin aan 2500Mhz, met enkel FSB verhoging.

SuperPi: 30s.
3D Mark06: 4000
3D Mark05: 8000

M.a.w. Dit is een superkrachtig, superstil systeem. Waarom doe je het dan weg? Er is een kleine spruit op komst, en ik wil me daar 100% op toeleggen

Wordt ook op tones geplaatst.

EasyB

Legacy Member
Dank u :)

Nog 5 ongeduldige maandjes.

Eventueel verkoop ik wel in stukken, maar dan moet ook alles buiten.

PsYmon

Legacy Member
Die samsung, is dat een spinpoint?
En die ram, DDR2 of gewone DDR, welk type, linkje?

EasyB

Legacy Member
Hmm, niemand interesse? Is toch een mooi systeempje lijkt me zo?

PsYmon

Legacy Member
Zeer mooi systeempje idd, maar denk niet dat de meesten hier 1300 euro hebben klaarliggen voor een systeem :)
De mobiele desktop markt ligt ook niet echt open (althans niet hier). Misschien dat ebay meer succes oplevert?
Ik zou anders wel willen bieden op de hd en het geheugen, maar denk niet dat dit praktisch is als de rest niet weg raakt...

EasyB

Legacy Member
Mja, ik denk dat je gelijk hebt. Ik zal ebay maar eens proberen. Als dat niet lukt, dan verkoop ik alles apart.

EasyB

Legacy Member
In principe niet nee, maar wat had je in gedachten? In elk geval geen PC of PC-onderdelen. Ik zie niet onmiddellijk iets wat me zou interesseren.

EasyB

Legacy Member
Origineel, maar nee dank je. Het enige wat ik eventueel in overweging zou nemen is een deftige Apple.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan