Big.loco.poco
Legacy Member
la-z-boy zei:bwa da weetk ni, da hangt af van wa ik voor men scherm krijgsorry iedereen ask moeilijk doe, ma ik heb het geld egt nodig ...
edit: het afhandelen zal wel na men examens gebeuren, ik heb gedaan op 18 december, dus wie hem koopt, krijgt een supertof kerstmiscadeau![]()
iedereen heeft geld nodig
Maar ik vraag ook niet 100 000 voor een Fiatje
sorry iedereen ask moeilijk doe, ma ik heb het geld egt nodig ...