Macdude
Legacy Member
Zoals de titel zegt verkoop ik dus SH4.
Ik heb het spel hier op het forum van iemand gekocht. Maar wegens tijdgebrek en meer interesse in shooters wordt ie nu weer verkocht.
Ik heb dat geïnstalleerd en eens een 15 tal minuten aangezet en da was het, ik ben er nog niet mee online geweest.
Minimum: 10€ excl
Meeneem 20€ excl
Verzendkosten: (envelop en postzegel) >> voor 2€ moet dat wel lukken.
Ik heb het spel hier op het forum van iemand gekocht. Maar wegens tijdgebrek en meer interesse in shooters wordt ie nu weer verkocht.
Ik heb dat geïnstalleerd en eens een 15 tal minuten aangezet en da was het, ik ben er nog niet mee online geweest.
Minimum: 10€ excl
Meeneem 20€ excl
Verzendkosten: (envelop en postzegel) >> voor 2€ moet dat wel lukken.

stuur me de gegevens maar da ik online kan bankieren