Powerbookg4
Legacy Member
Hallo,
Wegens het wegdoen van mijn macje heb ik nog LEGALE software over.
De licentie is NIET meer in gebruik!!!!
Ik heb nog een originele doos met en de boekjes en de DVD natuurlijk.
Het gaat dus om de X.4 versie, dus ideaal om je oudere mac te upgraden...
Nieuw gekocht bij IT pro N.V. voor 129 euro.
Doe een redelijk bod...
Wegens het wegdoen van mijn macje heb ik nog LEGALE software over.
De licentie is NIET meer in gebruik!!!!
Ik heb nog een originele doos met en de boekjes en de DVD natuurlijk.
Het gaat dus om de X.4 versie, dus ideaal om je oudere mac te upgraden...
Nieuw gekocht bij IT pro N.V. voor 129 euro.
Doe een redelijk bod...