snapM
Legacy Member
Nieuw, ongebruikt BULK kaartje (zonder doosje, drivers aanwezig)
heb factuur, van 24december.
Reden verkoop: ging pctje maken voor mijn jongere broer, maar gaat niet door
dus het kaartje heeft hier 1maand ongebruikt in de kast gelegen
nieuwprijs: 27€
bieden vanaf 15excl.
ik behoud mij het recht...
happy bidding
heb factuur, van 24december.
Reden verkoop: ging pctje maken voor mijn jongere broer, maar gaat niet door
dus het kaartje heeft hier 1maand ongebruikt in de kast gelegen
nieuwprijs: 27€
bieden vanaf 15excl.
ik behoud mij het recht...
happy bidding