Archief - SPST Switches w/ IceBlue & Carbon Style Cover & LED

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Icebeice

Legacy Member
Heb volgende switches te koop :

:: SPST Switch w/ IceBlue Military Style Cover & Blue LED
http://www.frozencpu.com/ele-136.html

ele-136.jpg


ele-136_2.jpg


ele-136_3.jpg


Nog niet in Belgie te koop gezien. Nieuwprijs schommelt tss de 15 en 20 us dollar.

Mijn prijs : 11€

:: SPST Switch w/ Carbon Fiber Military Style Cover & Blue LED

http://www.frozencpu.com/ele-138.html

ele-138.jpg


ele-138_2.jpg


ele-138_3.jpg


ele-138_4.jpg


Nog niet in Belgie te koop gezien. Nieuwprijs schommelt tss de 15 en 20 us dollar.

Mijn prijs : 11€

:: SPST Switch w/ IceBlue Military Style Cover without LED

IMG_3060.JPG


IMG_3059.JPG


Normale prijs in Belgie : 9€
Mijn prijs : 7€



:: SPST Switch w/ Carbon Fiber Military Style Cover without LED

dd_1_b.JPG


Normale prijs in Belgie : 9€
Mijn prijs : 7€


Prijzen zijn exclusief verzending.
U kan deze ook zelf komen afhalen te Hoegaarden. :wink:
Wees er snel bij want het aantal stuks dat ik heb is beperkt.

kicko

Legacy Member
Zo eentje graag:

SPST Switch w/ Carbon Fiber Military Style Cover without LED

Kan je mij zeggen hoeveel het kost met verzending ? Dan zal ik dit weekend het bedrag proberen te storten als je ook je rekeningnummer en volledige naam en adresgegevens eens doorgeeft in pm.

Icebeice

Legacy Member
kicko zei:
Zo eentje graag:

SPST Switch w/ Carbon Fiber Military Style Cover without LED

Kan je mij zeggen hoeveel het kost met verzending ? Dan zal ik dit weekend het bedrag proberen te storten als je ook je rekeningnummer en volledige naam en adresgegevens eens doorgeeft in pm.


Dat is 2euro verzending, dus 9euro in totaal.
Ik heb mijn gegevens geemailed via telenet daar uw pmbox hier vol zit.

Gelieve mij dan ook uw adres te bezorgen aub.

Spector

Legacy Member
Tis mss een domme vraag...ma wa ist nut daarvan? Wa kunde daar bv mee aan-afleggen?

Icebeice

Legacy Member
:) Ja hoor dat wil ik wel ruilen


Heb er net van die nodig.

Hoe wil je afhandelen?

gravendelver

Legacy Member
is dat niet gewoon voor de led? Dus 2 apparte pinnen voor de led die 12v moeten krijgen?

Of is het een voor tussen de + en - te steken, die dan zo de led voedt?

Icebeice

Legacy Member
Ik dacht 1pin voor led en 1pin voor schakelaar en 1pin voor de mass.

BuZz.LiGhTYeAr

Legacy Member
Die leds werken op 12V,

geschakelen doede nooit naar de massa, dus 2 pinnen schakelaar, 1 pin ground. Als ge op 1 pin van de schakelaar 12V zet brandt uw LED. Als ge lager gaat schakelen gaat die LED volgens mij nooit branden.

220 is niet aan te raden of ge moet goei rubber botten hebben, da hendelke zal der niet op voorzien en dus niet ge-isoleerd van het schakelmechanisme

Icebeice

Legacy Member
OK zo moet het zijn, weer een fijne deal, nog geinteresseerden?

@DtsE

Legacy Member
Klein vraagske , zijn da momentary switchkes ? d.w.z switchkes die terug in hun originele positie komen een maal ze aangeraakt zijn ,te vergelijken met on of knop van pc. anders bod op zo eentje met led en carbon kapje.

Icebeice

Legacy Member
Dit zijn on -off schakelaars met 2standen , dus geen druk schakelaar.

@DtsE

Legacy Member
Je mag me toch eentje verzenden :p
wat is het totaal dan ? 11€ +1€ verzending?
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan