Archief - switch, CRT scherm, ibm laptop, metaaldetector, ...

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foert

Legacy Member
- 24port 19" 10/100mbit switch Acelink
rackmountable (oortjes erbij geleverd voor in rack te plaatsen) het is dus een edimax. (acelink is de naam van de networking range van edimax).
niet manageable, 4K MAC, 768Kb memory ..
25 euro

http://www.kltelektroteknik.com/pic/data/ethernet_switch/edimax/ed3124r.jpg

http://www.kltelektroteknik.com/ethersw_edimax.htm

- laptop ibm t23 + dockingstation

een laptop IBM thinkpad T23, type 2647-7G1
specs: Intel Pentium III 1.13Ghz, 2x 512Mb ram, 40Gb harde schijf 5400rpm, 14.1" scherm, S3 Supersavage Ix/C SDR grafische chip, cdwriter/dvdrom in multibay.
in goeie staat!
batterij: laad op tot 99% en dat geeft 2:04u, dus bij gebruik, denk ik dat dat ergens tussen de 1u30 a 2u gaat liggen, afhankelijk van wat je juist gaat doen..
ideaal om dos games op te spelen, emulators, dvd's, divxjes, mp3's luisteren, ...

ik heb tevens nog een hard disk adapter voor in de multibay. zo kan je een
extra harde schijf insteken ipv cdrom (voor extra opslag). bijpassend nog een dockingstation met extra aansluitingen.
richtprijs alles samen: 275 euro

- 2 fm transmitters 10 euro/stuk
- 14Mbit powerlan adapter 15 euro

- 19" vision master pro 451 crt (2x dsub + usb 1.1 hub)
mooi design, super kwaliteitsbeeldscherm, hoge resoluties!
65 euro

- een metaaldetector van Velleman, type CS200.
werkt op 2 of 3x 9V batterijen. nooit gebruikt, nieuw in de doos. echter geen
garantie meer op. in een bevlieging gekocht, en staat nog steeds onaangeroerd op zolder. in originele verpakking
richtprijs : 75 euro

bollekes

Legacy Member
verkoop je de laptop ook zonder bijhorende stukken zo ja voor hoeveel dan ?

mvg

Foert

Legacy Member
@psymon bod genoteerd.

@ghosty.be : fm transmitters, ene van Line-X en ene van Alizee.
foto's ervan post ik vanavond of morgen.

@successor: switch heeft geen gigabit uplink nee.

@bollekes: liefst van al gaat alles samen buiten. kan niet veel doen met een dockingstation als ik de laptop niet meer heb..
bij goed bod mag het allemaal weg ! multibay + 20Gb hd 2.5" krijg je zowieso bij de laptop bij !

PsYmon

Legacy Member
Ik ben niet zo thuis in die docking bay dingen. Welke aansluitingen zitten daar zoal op die niet standaard op de laptop zitten?
En welke resolutie heeft het scherm? Ik vind 2 resoluties terug voor de 14,1" modellen.

Foert

Legacy Member
1024*768 is de resolutie.

dockingstation heeft dvi, vga, usb, printer, 2x ps/2, ...

PsYmon

Legacy Member
En kom je soms in Gent centrum? Ik zou wel in de laptop + docking bay geinteresseerd zijn, maar dat allemaal verzenden lijkt me nogal riskant...

Foert

Legacy Member
verzenden doe ik inderdaad niet voor de laptop.

ik kom nu ni echt in gent, maar we kunnen altijd iets overeenkomen natuurlijk.

Ghosty.be

Legacy Member
Foert zei:
@ghosty.be : fm transmitters, ene van Line-X en ene van Alizee.
foto's ervan post ik vanavond of morgen.
... :sleep:
interesse in die linex (al eens zitten googlen, ziet er wel nice uit volgens wat reviews, helaas wel geen caradapter volgens ik lees?)

Foert

Legacy Member
idd geen caradapter bij. werkt op batterijen.

de alizee is een caradapter op zich..
foto's volgen vanavond. van 't weekend geen tijd gehad.

[bug]

Legacy Member
Ik bied 25€ op de switch (meeneemprijs?)
Hopelijk wil je die verzenden :-)

Mvg.

pepinos

Legacy Member
Eventueel mogelijkheid tot leveren van de switch in het brusselse? meeneemprijs is effectief 25? of nog mogelijkheid tot overbieden?

grtz

Foert

Legacy Member
ik ga vanavond updaten voor alles.
voor de switch is 25 idd de meeneemprijs.
en dan vanavond komen de foto's ook.
ik zit vandaag de hele dag in amsterdam, seffes vertrekken.

Foert

Legacy Member
@ [bug] : 25 is de meeneemprijs voor de switch. verzenden wordt moeilijk, maar ik ga zien of ik tot in aalst kan komen. ik pm u voor afhandeling.

@ psymon : doe mij een bod voor de laptop + docking dat ik niet kan weerstaan :-) dan zal ik ook zien dat ik tot in gent ga kunnen komen..

@ ghosty.be : seffes es op de zolder die fm transmitters gaan halen, dan kan ik foto's posten.

PsYmon

Legacy Member
Mja, ik wil en kan uw richtprijs niet geven, dus ik denk dat ik deze beter laat schieten. Die docking bay interesseert mij eigenlijk ook niet.

Mijn bod van €200 op de laptop alleen blijft geldig, maar ik begrijp het wel als je niet wil verkopen.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan