Archief - Tablet pc: Compaq TC1000

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

steinberg

Legacy Member
Tablet pc: Compaq TC1000

Specs:
Scherm: 10.4" XGA TFT wide angle.
CPU: Transmeta Crusoe TM5800 1GHz.
Harde schijf: Origineel 30gb, geupgrade naar 60gb.
Geheugen: 256MB
Beeldkaart: NVIDIA GeForce2
Aansluitingen: 2 x USB 2.0, 1 x RJ45, 1 x RJ11, 1 x VGA, 1 x PCMCIA, 1 x External Multibay connector, 1 x Microphone Jack, 1 x Headset Jack, 1 x Audio-Out Jack.

Inclusief (qwerty) toetsenbord.
Handleidingen, draagtas, windows xp pro tablet edition zit erbij.

Foto's: http://users.pandora.be/steinberg/tabletpc

Bieden vanaf 450eu, meeneemprijs 500eu.
Kan verstuurd worden, of kan afgehaald worden te Lokeren.

Mvg

steinberg

Legacy Member
masterboy zei:
Hoe is de staat van het scherm.
Krassen??
Factuur?
Staat van het scherm is goed. Er zijn als je goed kijkt, enkele kleine krasjes op, maar je moet het scherm dan wel onder een bepaalde hoek houden om te zien. En eens het scherm aanstaat, zie je in feite niets meer?

Factuur is er niet meer...

steinberg

Legacy Member
vanrumst zei:
hoelang gaat de battery nog mee?
Battery gaat ongeveer (gemiddeld) 1uur 30min mee, ook te zien wat je er allemaal met doet natuurlijk.

M@TTI

Legacy Member
Leuk speeltje, zit geen optische drive in neem ik aan?
WLAN?

Ik had een prijs iets onder je min. prijs in gedachten; ik wacht nog even af, even reviews lezen.

steinberg

Legacy Member
M@TTI zei:
Leuk speeltje, zit geen optische drive in neem ik aan?
WLAN?

Ik had een prijs iets onder je min. prijs in gedachten; ik wacht nog even af, even reviews lezen.
Iets installeren kan je doen via netwerk, of via een optische drive op USB.

Wlan zit er niet in. Je kan ofwel met een pcmcia kaart werken, of een kaartje zoals in een laptop erinsteken, intern dan. Daar zijn binnenin de aansluitingen voor voorzien.

DJDM

Legacy Member
je bent per ongeluk niet met muziek bezig en wilt niet ruilen tegen een technics in perfecte staat met ortophone concorde pro stylus :)

vanrumst

Legacy Member
ik weet dat het onder de prijs is, maar toch bod van 400 euro (moest ge geen hogere boden vinden)

steinberg

Legacy Member
DJDM zei:
je bent per ongeluk niet met muziek bezig en wilt niet ruilen tegen een technics in perfecte staat met ortophone concorde pro stylus :)
Ik ben wel met muziek bezig, maar heb alles wat ik nodig heb in feite.
Was wel een mooi bod geweest moest ik nog geen draaitafels gehad hebben, maarja...sry

DJDM

Legacy Member
k, dan moet ek zien da ek die aan iemand anders kwijt raak en met die centjes bieden :))
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan