Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Juve9le zei:pic van die blauwe pls
cateau zei:@ Mr slash 5euro is ok maar we kunnen mss ergens afspreken ik woon in
ninove dan moet ik nie verzenden check PM
@Zorofroozo 5euro excl, maar kweet nie hoeveel het kost om met kiala te
verzenden,nog nooit mee gewerkt
Mr. SLASH zei:was ik zowiezo van plan om te komen halen![]()
kzal u straks pmen
Zorofroozo zei:das heel simpel en goedkoop
hier kan je je paketje binnen brengen, en als je het voor de 30ste doet, kost ie maar 1.5€[/QUOTE
vo0r mij is da goe maar kmoen dus eerst 6,50euro op mij rekening zien
voor er gepost word.check PM
Greetz