Archief - Te Koop Volledige pc

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

meeus

Legacy Member
Volledig pc'ke sommige delen jonger dan de andere

als verkoper behoud ik mij het recht etc etc.
De pc word volledig verkocht geeft voorkeur, in onderdelen blijf ik met de overschot zitten.

cpu: 3500+ newcastle 939 -- geen papieren
mobo: MSI K8N sli Platinum -- Papieren
psu: 500 watt titanium Ultra X connect (modders psu) -- geen papieren
vga: msi 6600GT 128ddr3 pci express -- papieren
ram: 2 x 512 ddr 3200 cas2.5 take ms -- Papieren
case: Chieftec midicase 4 cdrom 2 floppy black/grey standaard kleur. -- Geen papieren
cdrw: Asus 52x32x52 -- Papieren
dvd: Nec 16x -- Papieren
fan center: Zalman zm-mfc1 -- geen papieren
fans: 4x 80mm's -- geen papieren
fans: 2x 92mm -- geen papieren
floppy: 1.44 zwart gepaint - geen papieren
cardreader apacer met usb zwart gepaint -- geen papieren
hdd: 80gig Sata Maxtor diamond 9 8mb cashe -- geen papieren
hdd: 250gig Sata 2 WD 16mb Cashe -- Papieren
crt: 19" medion -- geen papieren
camera/webcam: trust 3.3mpixel -- geen papieren

prijs moet nog geschat worden, als de prijs me aanstaat staat da erop anders wak ervoor wil

pc op een paar delen na is een 4-5 maanden oud met papieren gekocht bij tones.

reden verkoop: aan het uitkijken voor een shuttle aan te kopen en wat te downsizen.

dusja happy bidding

Minimum prijsje van 800€ papieren krijgde derbij.



Greetz,

Meeus

meeus

Legacy Member
als verkoper behoud ik mij het recht etc etc.
gehele boden krijgen voorkeur.

mobo: MSI K8N sli Platinum -- Papieren
psu: 500 watt titanium Ultra X connect (modders psu) -- geen papieren
case: Chieftec midicase 4 cdrom 2 floppy black/grey standaard kleur. -- Geen papieren
cdrw: Asus 52x32x52 -- Papieren
dvd: Nec 16x -- Papieren
fan center: Zalman zm-mfc1 -- geen papieren
fans: 4x 80mm's -- geen papieren
fans: 2x 92mm -- geen papieren
floppy: 1.44 zwart gepaint - geen papieren
cardreader apacer met usb zwart gepaint -- geen papieren
camera/webcam: trust 3.3mpixel -- geen papieren

+/- 4 maanden oud

reden verkoop: aan het uitkijken voor een shuttle aan te kopen en wat te downsizen.


Greetz,

Meeus


AND UP
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan