n0sTRa
Legacy Member
Hoi,
Ik ben van plan om men cpu + mobo + cpu koeler te vervangen dus drm deze thread.
AMD ATHLON XP-MOBILE 2800+ (AQYHA 0424SPCW)
-> Draait 24/7 op 2400MHz aan een 35°c perfect stabiel.
DFI NFII ULTRA INFINITY
-> Is een echt overclock bordje, draait erg stabiel en heeft erg veel oc opties.
Thermalright SLK800A
-> Zeer degelijke 80mm koeler, volledig uit koper.
MSI TI4200 64MB + Vantec Iceberq4 (Zalman ZM80D-HP bijgeleverd)
-> Volgens mij kan hij op zen gemak 3Dmark03 nr1 worden in zen soort, Nu al 3de bij geworden zonder cpu en mem overclockt
Enkele foto's CPU heb ik nog niet vanonder de cooler gehaald. Indien er intresse is zal ik dit doen.
1
2
Deze combinatie verkoop ik voor €200euro of ruil ik tegen een Athlon64 venice of een Opteron mits opleg ... Na het bod is er nog 24u om hoger te bieden. Ik kan leveren in de buurt van Knokke Heist - Brugge, afhalen is eventueel ook een optie of ik zend het op met de post (kosten zijn op rekening van de koper)
Werkt perfect en is DE AthlonXP oc combo
Ik verkoop alleen alles samen of indien ik de TI4200 kwijt graak wil ik cpu, mobo en koeler verkopen en ik verkoop niet onder men opgestelde prijs. Als het hier niet verkocht geraakt zal het voor men vriendin worden of nog pc'tje samen stellen voor men eigen. Als ik het ergens aan men vriendenkring kwijt graak zal ik dit ook doen.
mvg
Ik ben van plan om men cpu + mobo + cpu koeler te vervangen dus drm deze thread.
AMD ATHLON XP-MOBILE 2800+ (AQYHA 0424SPCW)
-> Draait 24/7 op 2400MHz aan een 35°c perfect stabiel.
DFI NFII ULTRA INFINITY
-> Is een echt overclock bordje, draait erg stabiel en heeft erg veel oc opties.
Thermalright SLK800A
-> Zeer degelijke 80mm koeler, volledig uit koper.
MSI TI4200 64MB + Vantec Iceberq4 (Zalman ZM80D-HP bijgeleverd)
-> Volgens mij kan hij op zen gemak 3Dmark03 nr1 worden in zen soort, Nu al 3de bij geworden zonder cpu en mem overclockt
Enkele foto's CPU heb ik nog niet vanonder de cooler gehaald. Indien er intresse is zal ik dit doen.
1
2
Deze combinatie verkoop ik voor €200euro of ruil ik tegen een Athlon64 venice of een Opteron mits opleg ... Na het bod is er nog 24u om hoger te bieden. Ik kan leveren in de buurt van Knokke Heist - Brugge, afhalen is eventueel ook een optie of ik zend het op met de post (kosten zijn op rekening van de koper)
Werkt perfect en is DE AthlonXP oc combo

Ik verkoop alleen alles samen of indien ik de TI4200 kwijt graak wil ik cpu, mobo en koeler verkopen en ik verkoop niet onder men opgestelde prijs. Als het hier niet verkocht geraakt zal het voor men vriendin worden of nog pc'tje samen stellen voor men eigen. Als ik het ergens aan men vriendenkring kwijt graak zal ik dit ook doen.
mvg
.
.