Archief - Te Koop/Te Ruil: XP-M 2800+ / DFI NFII / SLK800A / TI4200

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

n0sTRa

Legacy Member
Hoi,

Ik ben van plan om men cpu + mobo + cpu koeler te vervangen dus drm deze thread.

AMD ATHLON XP-MOBILE 2800+ (AQYHA 0424SPCW)
-> Draait 24/7 op 2400MHz aan een 35°c perfect stabiel.

DFI NFII ULTRA INFINITY
-> Is een echt overclock bordje, draait erg stabiel en heeft erg veel oc opties.

Thermalright SLK800A
-> Zeer degelijke 80mm koeler, volledig uit koper.

MSI TI4200 64MB + Vantec Iceberq4 (Zalman ZM80D-HP bijgeleverd)
-> Volgens mij kan hij op zen gemak 3Dmark03 nr1 worden in zen soort, Nu al 3de bij geworden zonder cpu en mem overclockt

Enkele foto's CPU heb ik nog niet vanonder de cooler gehaald. Indien er intresse is zal ik dit doen.

1
2

Deze combinatie verkoop ik voor €200euro of ruil ik tegen een Athlon64 venice of een Opteron mits opleg ... Na het bod is er nog 24u om hoger te bieden. Ik kan leveren in de buurt van Knokke Heist - Brugge, afhalen is eventueel ook een optie of ik zend het op met de post (kosten zijn op rekening van de koper)

Werkt perfect en is DE AthlonXP oc combo ;)

Ik verkoop alleen alles samen of indien ik de TI4200 kwijt graak wil ik cpu, mobo en koeler verkopen en ik verkoop niet onder men opgestelde prijs. Als het hier niet verkocht geraakt zal het voor men vriendin worden of nog pc'tje samen stellen voor men eigen. Als ik het ergens aan men vriendenkring kwijt graak zal ik dit ook doen.

mvg

n0sTRa

Legacy Member
Alleen alles in 1, voor de vga wil ik nog uitzondering maken.

birdhouse85

Legacy Member
MSI TI4200 64MB + Vantec Iceberq4 (Zalman ZM80D-HP bijgeleverd)

30 euro incl.


grz


bird

CmdrGod

Legacy Member
AMD ATHLON XP-MOBILE 2800+ (AQYHA 0424SPCW)

40€ inclu

n0sTRa

Legacy Member
birdhouse85 zei:
MSI TI4200 64MB + Vantec Iceberq4 (Zalman ZM80D-HP bijgeleverd)

30 euro incl.


grz


bird

gelieve excl te bieden.

CmdrGod zei:
AMD ATHLON XP-MOBILE 2800+ (AQYHA 0424SPCW)

40€ inclu

Alleen bieden op mobo cpu en cooler samen.

RocKer

Legacy Member
Geen intresse in ruil met Barton 2500+ unlocked +opleg,voor de 2800+xpm.

Djee ik doe een google op de stepping van de xpm en ik heb maar 1 hit,de Tweakers specs-pagina van Nostra:lol:.

Kan je de volledige stepping eens posten:).

Oja hoe hoog krijg je die 2800+ zou toch 2.8ghz moeten kunnen 24/7,2400mhz is ni zoveel hè,ik heb een 2600+xpm draaien aan 2600mhz 24/7.

CmdrGod

Legacy Member
n0sTRa zei:
gelieve excl te bieden.



Alleen bieden op mobo cpu en cooler samen.


Je hebt al kandidaten voor 3 van je 4 items ...
Consider this a free up ;)

n0sTRa

Legacy Member
RocKer zei:
Geen intresse in ruil met Barton 2500+ unlocked +opleg,voor de 2800+xpm.

Djee ik doe een google op de stepping van de xpm en ik heb maar 1 hit,de Tweakers specs-pagina van Nostra:lol:.

Kan je de volledige stepping eens posten:).

Oja hoe hoog krijg je die 2800+ zou toch 2.8ghz moeten kunnen 24/7,2400mhz is ni zoveel hè,ik heb een 2600+xpm draaien aan 2600mhz 24/7.

Als ik men nieuwe rams heb zal ik eens testen hoe hoog ik geraak. 2400 is idd niet zo hoog maar toch nog iets sneller dan de 3200 die aan 2200 draait en is meer of genoeg voor men dagelijks gebruik :)

@CmdrGod: 3 van de 4 die veel te laag bieden ;)

Nog eens melden dat ik bezig ben aan het onderhandelen met een kennis om dit alles te verkopen voor de mooie prijs van 250 euro \o/

boe

Legacy Member
Ik bied 25 euro op de SLK800 indien U dat mocht interesseren, en indien ik daartegne nog niets anders heb gevonden.

Moes

Legacy Member
ik heb interesse in 1,2 en 3
interesse in ruil met iets?(digicam,pda,..)

n0sTRa

Legacy Member
Zou liever opteren voor de combinatie cpu - mobo en koeler in 1x weg

n0sTRa

Legacy Member
@Moes: had er nog dat ietsje meer voor gewenst :-)

@Massman: nope srr geen tijd en zin om veel werk erin te steken ;)

n0sTRa

Legacy Member
Voorlopig dus al

bod op mobo cpu en koeler: 150incl van Moes
bod op vga: 30incl van birdhouse85
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan