Archief - Te ruil: 2 x 7600GT zalmanized

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jastas

Legacy Member
Heb hier 2 kaartjes (PCIe) die ik zou willen RUILEN tegen een andere, snellere PCIe graka (ATI of Nvidia maakt niet uit). Dus geen verkoop, enkel als ik ze beide kan verkopen tegen een mooie prijs (en de term "mooi" bepaal ik zelf, uiteraard binnen de redelijke hedendaagse prijzen)

Ben zeer geinteresseerd in een 7900gt, 7950gx2, 8800gts met opleg enz. of equivalente ATI's (1950gt, xt of hoger)

DX10 is niet nodig, mag wel.

Wie wil er eens experimenteren met SLI? Of heeft 2 prima kaartjes nodig?

Hier gaat het om:

XFX 7600GT XXX met Zalman VF900cu (590/1600Mhz)
(http://www.xfxforce.com/web/product/...ationId=186033)

BFG 7600GT OC met Zalman VF900cu (580/1450Mhz)
(http://www.bfgtech.com/bfgr76256gtoce.aspx)

Beide kaartjes lopen perfect in SLI en op 650/1700Mhz in mijn setup (hoger ben ik zelf nooit gegaan, denk dat er wel nog een beetje meer uit te halen valt).
De temps zijn 40° idle en 65° stressed.
Speel er Bioshock prima mee op 1280*1024 high settings.

jastas

Legacy Member
upke1

Heb voorstel voor ruil tegen Sparkle Caliber 7900gt 512Mb op Tones.be maar ga liever toch wat sneller...

Komaan deze kaarten zijn in perfecte staat, evenals de coolers!

W!mpix

Legacy Member
Edit: zie net dat je al een beter bod hebt gekregen, mijn excuses

jastas

Legacy Member
W!mpix zei:
Hoe staan de prestaties tov een 7900GT TOP?

Als je de charts op www.tomshardware.com er op na slaat zul je zien dat de prestaties een pakje hoger liggen dan een 7900gt (zelfs eentje die overklokt is)

Zeker op hogere resoluties ga je een duidelijk verschil merken!

vergelijking 3Dmark06 SM3.0 1280*1024 4AA/8AF

7900gt: 1790 (neem een 1800 voor de 7900gt top)
7600gt SLI: 1961 standaard, overklokt haalde ik ooit eens 2042 punten

jastas

Legacy Member
ga het nog eens proberen...

minimum/meeneem:

allebei: 110/135
BFG: 55/65
XFX: 60/70

Gelieve exclusief te bieden.

Liefst af te halen in Gent/Zaventem op m'n werk/Brussel na afspraak
Als iemand ze allebei koopt wil ik ze wel komen brengen mits in de buurt van bovenstaande steden en kleine meerprijs voor den diesel...

Opsturen doe ik liever niet gezien de slechte ervaringen met de post.

Teknyske

Legacy Member
jastas zei:
ga het nog eens proberen...

minimum/meeneem:

allebei: 110/135
BFG: 55/65
XFX: 60/70

Gelieve exclusief te bieden.

Liefst af te halen in Gent/Zaventem op m'n werk/Brussel na afspraak
Als iemand ze allebei koopt wil ik ze wel komen brengen mits in de buurt van bovenstaande steden en kleine meerprijs voor den diesel...

Opsturen doe ik liever niet gezien de slechte ervaringen met de post.

Interesse in een ruil met een 21 of 22 inch flatscreen-CRT met alle mogelijke toeters en bellen ?

Om te ruilen in Vilvoorde...

Mvg,
Teknyske

jastas

Legacy Member
Teknyske zei:
Interesse in een ruil met een 21 of 22 inch flatscreen-CRT met alle mogelijke toeters en bellen ?

Om te ruilen in Vilvoorde...

Mvg,
Teknyske

Hehe heb een tijdje geleden reeds een 21" van je gekocht... Doet het nog steeds prima!

Maar ondanks ik toen heb gezegd dat ik wss. nog een tweede ging kopen heb ik er nu geen meer nodig.

Maar moest je toch die kaarten willen kopen, ik breng ze je tot aan je deur zonder toeslag en verzeker je dat ze in perfecte staat zijn!

jastas

Legacy Member
komaan echt niemand? Jullie mogen altijd een bod doen, zelf onder de minimumprijs. Ik zie dan wel wat ik er mee doe...

Teknyske

Legacy Member
Awel ja, voor mij ene 7600 GT dan graag,
met van die Zalman VF900-saus erop AUB ! :lol:

55 eurokes is goed.

De XFX liefst, maar die andere is ook goed.
Enige verschil is "overclockability" als ik het goed begrijp ?

jastas

Legacy Member
55eur (=minimum voor BFG) genoteerd. Minimum voor XFX is 60eur.
Ga het nog even afwachten, heb mss ruil in het verschiet.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan