jastas
Legacy Member
Heb hier 2 kaartjes (PCIe) die ik zou willen RUILEN tegen een andere, snellere PCIe graka (ATI of Nvidia maakt niet uit). Dus geen verkoop, enkel als ik ze beide kan verkopen tegen een mooie prijs (en de term "mooi" bepaal ik zelf, uiteraard binnen de redelijke hedendaagse prijzen)
Ben zeer geinteresseerd in een 7900gt, 7950gx2, 8800gts met opleg enz. of equivalente ATI's (1950gt, xt of hoger)
DX10 is niet nodig, mag wel.
Wie wil er eens experimenteren met SLI? Of heeft 2 prima kaartjes nodig?
Hier gaat het om:
XFX 7600GT XXX met Zalman VF900cu (590/1600Mhz)
(http://www.xfxforce.com/web/product/...ationId=186033)
BFG 7600GT OC met Zalman VF900cu (580/1450Mhz)
(http://www.bfgtech.com/bfgr76256gtoce.aspx)
Beide kaartjes lopen perfect in SLI en op 650/1700Mhz in mijn setup (hoger ben ik zelf nooit gegaan, denk dat er wel nog een beetje meer uit te halen valt).
De temps zijn 40° idle en 65° stressed.
Speel er Bioshock prima mee op 1280*1024 high settings.
Ben zeer geinteresseerd in een 7900gt, 7950gx2, 8800gts met opleg enz. of equivalente ATI's (1950gt, xt of hoger)
DX10 is niet nodig, mag wel.
Wie wil er eens experimenteren met SLI? Of heeft 2 prima kaartjes nodig?
Hier gaat het om:
XFX 7600GT XXX met Zalman VF900cu (590/1600Mhz)
(http://www.xfxforce.com/web/product/...ationId=186033)
BFG 7600GT OC met Zalman VF900cu (580/1450Mhz)
(http://www.bfgtech.com/bfgr76256gtoce.aspx)
Beide kaartjes lopen perfect in SLI en op 650/1700Mhz in mijn setup (hoger ben ik zelf nooit gegaan, denk dat er wel nog een beetje meer uit te halen valt).
De temps zijn 40° idle en 65° stressed.
Speel er Bioshock prima mee op 1280*1024 high settings.
