aka
Legacy Member
r5GtTurbo zei:3500 + 150 wil ik eventueel wel doen.
oei, my bad, ben me vergist
+ 150 it is

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
r5GtTurbo zei:3500 + 150 wil ik eventueel wel doen.

aka zei:oei, my bad, ben me vergist
+ 150 it is![]()
aka zei:vreemd ...
ik krijg geen reactie meer nadat ik bekend heb gemaakt dat ik met mijn pc afkom om alles ter plaatse testen ... kan niks zijn maar kan ook iets zijn, vooral dat r5turbo wou in het weekend afhandelen ...en dan plots niks alhoewel hij online is geweest. voorzichtig dus, voorlopig trek ik mijn bod in.
r5GtTurbo zei:Sorry, maar heb ik zelf niet voorgesteld om tot hier te komen (mede door mijn wagenpanne) zodat je zelf kon testen![]()
Keb even niet gereageerd omdat de kans groot is dat deze cpu volgend weekend in een nieuw systeem kan gemonteerd worden. Maar ik weet dit woensdag pas te bevestigen.
Ik d8 dat ik dit aan alle belangstellenden gepm'ed had, maar jou ben ik blijkbaar vergeten, m'n excuses.
... toch trek ik mijn bod definitief in, je lijkt wat te veel regelen buiten het forum naar mijn hoesting. no offence intended. goeieavond 
aka zei:niet echt, je bleek imo niet echt voorkomend toen ik over mijn pc begon. nu ja, ieg sorry voor de paranoia... toch trek ik mijn bod definitief in, je lijkt wat te veel regelen buiten het forum naar mijn hoesting. no offence intended. goeieavond
![]()
One-t|M@[hINe zei:kgeloof da ook nooit als iemand plots elders een bod krijgt, en al zeker niet alst van 'een kennis' is.
mss nieuwe regel: bewijzen dat het geen oplichterij is?
r5GtTurbo zei:Terug ff ontopic: De laatste cpu gaat uit verkoop genomen worden, blijkbaar kan ik dit weekend hem toch kwijt in een nieuw systeempje, wat uiteraard m'n voorkeur krijgt.
Bedankt aan iedereen met interesse.

One-t|M@[hINe zei:kgeloof da ook nooit als iemand plots elders een bod krijgt, en al zeker niet alst van 'een kennis' is.
mss nieuwe regel: bewijzen dat het geen oplichterij is?


aka zei:wrm komde hier moeien manneke
grappig dat je op dit forum vroeger al iemand opgelicht en op tn servers in spellekes zitten cheaten
kruip terug in je vuilbak ?
r5, sorry om je topic te verpesten, maar het is toch blijkbaar gedaan ...
en ter info ik heb al eens kapotte hd gekocht van een crew member, geld teruggekregen na wat gelul, dus uiteindelijk ok afgelopen. toch voorzichtig zijn kan geen kwaad![]()
aka zei:ik ga je monologus(van monoloog? zo ja, gebeurt wel meer in ne replie he)bullshitus niet lezen, totale tijdsverspilling en stuur me geen pm's aub.
heb maar een ding te zeggen, als je zelf gestolen , opgelicht en gecheat hebt, moet ge geen hypokriete bullshit gaan voeren en jezelf in andermans threads komen moeien.
terugCTU_Jackbauer zei:stop fighting guys, is nergens voor nodig ^_^