Archief - Te ruil:AMD X2 4200 nieuw

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

aka

Legacy Member
vreemd ...

ik krijg geen reactie meer nadat ik bekend heb gemaakt dat ik met mijn pc afkom om alles ter plaatse testen ... kan niks zijn maar kan ook iets zijn, vooral dat r5turbo wou in het weekend afhandelen ...en dan plots niks alhoewel hij online is geweest. voorzichtig dus, voorlopig trek ik mijn bod in.

h8bal

Legacy Member
aka zei:
vreemd ...

ik krijg geen reactie meer nadat ik bekend heb gemaakt dat ik met mijn pc afkom om alles ter plaatse testen ... kan niks zijn maar kan ook iets zijn, vooral dat r5turbo wou in het weekend afhandelen ...en dan plots niks alhoewel hij online is geweest. voorzichtig dus, voorlopig trek ik mijn bod in.

Sorry, maar heb ik zelf niet voorgesteld om tot hier te komen (mede door mijn wagenpanne) zodat je zelf kon testen :p

Keb even niet gereageerd omdat de kans groot is dat deze cpu volgend weekend in een nieuw systeem kan gemonteerd worden. Maar ik weet dit woensdag pas te bevestigen.

Ik d8 dat ik dit aan alle belangstellenden gepm'ed had, maar jou ben ik blijkbaar vergeten, m'n excuses.

CTU_Jackbauer

Legacy Member
AMD 3700+San diego 1024kb cache + 80€

aangekocht in eind januari en factuur en garrantie aanwezig

Greetz

brechtvm

Legacy Member
interesse in X2 3800+ +opleg ?
(doe mij een voorstel hoeveel opleg u wilt)

aka

Legacy Member
r5GtTurbo zei:
Sorry, maar heb ik zelf niet voorgesteld om tot hier te komen (mede door mijn wagenpanne) zodat je zelf kon testen :p

Keb even niet gereageerd omdat de kans groot is dat deze cpu volgend weekend in een nieuw systeem kan gemonteerd worden. Maar ik weet dit woensdag pas te bevestigen.

Ik d8 dat ik dit aan alle belangstellenden gepm'ed had, maar jou ben ik blijkbaar vergeten, m'n excuses.

niet echt, je bleek imo niet echt voorkomend toen ik over mijn pc begon. nu ja, ieg sorry voor de paranoia :) ... toch trek ik mijn bod definitief in, je lijkt wat te veel regelen buiten het forum naar mijn hoesting. no offence intended. goeieavond :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
aka zei:
niet echt, je bleek imo niet echt voorkomend toen ik over mijn pc begon. nu ja, ieg sorry voor de paranoia :) ... toch trek ik mijn bod definitief in, je lijkt wat te veel regelen buiten het forum naar mijn hoesting. no offence intended. goeieavond :)


kgeloof da ook nooit als iemand plots elders een bod krijgt, en al zeker niet alst van 'een kennis' is.

mss nieuwe regel: bewijzen dat het geen oplichterij is?

h8bal

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kgeloof da ook nooit als iemand plots elders een bod krijgt, en al zeker niet alst van 'een kennis' is.

mss nieuwe regel: bewijzen dat het geen oplichterij is?

Sorry he mensen. Tot nu toe zijn alle items die ik de laatste 2 weken heb aangeboden aan aan mensen op dit forum verkocht. Persoonlijk heb ik liever dat iemand z'n nr doorgeeft, dan kan alles op 2 minuten afgesproken zijn, ipv dagen om de beurt te replyen. En persoonlijk kan ik garanderen dat er hier volgens mij niemand is die niet tevreden was over z'n aankoop (zowel voor de cpu's als de graka's). Trouwens dient daar het whitelisten niet voor :confused:

Terug ff ontopic: De laatste cpu gaat uit verkoop genomen worden, blijkbaar kan ik dit weekend hem toch kwijt in een nieuw systeempje, wat uiteraard m'n voorkeur krijgt.

Bedankt aan iedereen met interesse.

brechtvm

Legacy Member
r5GtTurbo zei:
Terug ff ontopic: De laatste cpu gaat uit verkoop genomen worden, blijkbaar kan ik dit weekend hem toch kwijt in een nieuw systeempje, wat uiteraard m'n voorkeur krijgt.

Bedankt aan iedereen met interesse.

zou die 3800+ van mij daar ook niet mooi inpasse ? :p

aka

Legacy Member
One-t|M@[hINe zei:
kgeloof da ook nooit als iemand plots elders een bod krijgt, en al zeker niet alst van 'een kennis' is.

mss nieuwe regel: bewijzen dat het geen oplichterij is?

wrm komde hier moeien manneke :)

grappig dat je op dit forum vroeger al iemand opgelicht en op tn servers in spellekes zitten cheaten

kruip terug in je vuilbak ?

r5, sorry om je topic te verpesten, maar het is toch blijkbaar gedaan ...

en ter info ik heb al eens kapotte hd gekocht van een crew member, geld teruggekregen na wat gelul, dus uiteindelijk ok afgelopen. toch voorzichtig zijn kan geen kwaad :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
aka zei:
wrm komde hier moeien manneke :)

grappig dat je op dit forum vroeger al iemand opgelicht en op tn servers in spellekes zitten cheaten

kruip terug in je vuilbak ?

r5, sorry om je topic te verpesten, maar het is toch blijkbaar gedaan ...

en ter info ik heb al eens kapotte hd gekocht van een crew member, geld teruggekregen na wat gelul, dus uiteindelijk ok afgelopen. toch voorzichtig zijn kan geen kwaad :)


hoelang is het geleden dat ik nog iemand opgelicht heb?
hoelang is het geleden dat ik nog gecheat heb?(en wat heeft da in GODSNAAM te maken met buy&sell???)

hou maar gewoon u b*kk*s aub. ik heb nooit echt iets misdaan met erge gevolgen btw op buy&sell. en weetje waarom?! omdak et zelf stopgezet heb, uit eigen initiatief. ne mens kan plots inzien datem verkeerd bezig is, en vraagt dus niet om dat nu constant doorgestoken te krijgen.

en waarom ik da postte?

omdat ik ook een cpu heb die aan zn eisen voldoet, en ik gewoon zn reactie wou horen, vooraleer ik mss wou handelen(een reactie op zoiets kan al veel zeggen over de persoon in kwestie)

nogmaals: stop me bij alles dat ik post, te beginnen over DAT VERLEDEN!Want wat je doet is gewoon zwartmakerij zonder een deftige reden

en nog iets: de deals die ik daadwerkelijk wou doen, en gedaan heb, waren altijd goed in orde. ik heb zelfs een DS met 4 games verkocht voor 100 euro en em was nog geen maand oud(helemaal geen oplichterij dus). en sinds kort heb ik me eindelijk eens homebanking aangeschaft, zodat ik 1 minuut na afhandeling van een aankoop al kan tonen dat ik betaald heb(dat terzijde).



en sorry dat ik hier dus enorm off-topic ga, maar een pm sturen met kritiek naar een admin over diezelfde admin, belandt toch in de doofpot.

één van uw levensmottos is hoogstwaarschijnlijk: eens een xxxxx, altijd een xxxxx

aka

Legacy Member
ik ga je monologus-bullshitus niet lezen, totale tijdsverspilling en stuur me geen pm's aub.

heb maar een ding te zeggen, als je zelf gestolen , opgelicht en gecheat hebt, moet ge geen hypokriete bullshit gaan voeren en jezelf in andermans threads komen moeien.

io :)

One-t|M@[hINe

Legacy Member
aka zei:
ik ga je monologus(van monoloog? zo ja, gebeurt wel meer in ne replie he)bullshitus niet lezen, totale tijdsverspilling en stuur me geen pm's aub.

heb maar een ding te zeggen, als je zelf gestolen , opgelicht en gecheat hebt, moet ge geen hypokriete bullshit gaan voeren en jezelf in andermans threads komen moeien.


denkje dat de feiten veranderen als je 2 keer je eigen mening zegt?

blablabla...etc

io;) terug

One-t|M@[hINe

Legacy Member
CTU_Jackbauer zei:
stop fighting guys :p , is nergens voor nodig ^_^


ja, zand erover. deze thread mag volgens mij toch al dicht? (alsk de thread'owner' goe verstaan eb uit zn replies)

aka

Legacy Member
geen zand erover man, bloed en lichaamsdelen.

teh forum flamewars rox :-)

close maar.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan