Archief - Thermalright cooler + Qtec router/modem + epox mobo + dvdrw sata (ruil mogelijk)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

benwake

Legacy Member
Hoi zoals de titel het zegt verkoop ik het volgende:

Thermalright ultra 90
Socket AM2 compatibel
http://users.skynet.be/benwake/thermalright.JPEG
richtprijs: 15€

Qtec modem/router 584aa
http://www.qtec.info/products/product.htm?artnr=13525
richtprijs: 10€

Epox ep-8rda
http://www.overclocking.be/?page=sh...&category_id=fe84ab136703d802bf8d3b43c24d4e56
Gaat aan, maar blijft steken bij C1 code
Normaalgezien enkel bios te updaten daarvoor, doch verkocht als defect
richtprijs: 5€

DVDRW LG sata gsa-h30n
http://www.hardware.info/nl-NL/productdb/bGNkbZibmJXK/viewproduct/LG_GSAH30N/
richtprijs: 40€ of ruil voor ATA zonder opleg :)

Ruilen kan altijd: cpu's/soundkaart/ata dvdrw ben ik aan het zoeken
Afhalen te sint pieters leeuw
Verzenden met de post kan, risico's+kosten voor koper
Leveren kan ook => afhandeling per PM

Aan jullie nu

Justchill

Legacy Member
Die DVDRW ruilen tegen de mijne?
DVDRAM GSA-H10N DVDRW ATA

Waarom wil je trouwens van die SATA vanaf?

benwake

Legacy Member
Justchill zei:
Die DVDRW ruilen tegen de mijne?
DVDRAM GSA-H10N DVDRW ATA

Waarom wil je trouwens van die SATA vanaf?

kan je tot hier komen? Voor mij is het in orde
Ik heb een sata voor mij die ik niet gebruik, en ik heb een ata nodig voor in een shuttle zonder sata poorten...
PS: de mijne komt btw met garantie & factuur

Justchill

Legacy Member
Sint-Pieters leeuw vind'k wel wat ver. Zie je niet zitten om op te sturen?

benwake

Legacy Member
Justchill zei:
Sint-Pieters leeuw vind'k wel wat ver. Zie je niet zitten om op te sturen?
eigenlijk niet, dan verliezen we elk 4.30€ en met het risico dat het niet toekomt ...

benwake

Legacy Member
BMF|Johan zei:
Indien die ook op s775 past: Ruilen tegen die DDR-booster? Liefst wel levering: ik heb geen auto...

past er niet op, maar daarvoor heb ik een coolermaster mars :)

Justchill

Legacy Member
benwake zei:
eigenlijk niet, dan verliezen we elk 4.30€ en met het risico dat het niet toekomt ...

Met kiala is het maar 3€ en is de kans kleiner.

Trouwens de brandstof om te rijden van Brugge naar Sint-Pieters Leeuw kost ook al veel (waar ligt sint-pieters leeuw in feite?)
Ik zie 't niet zitten om daarvoor zo ver te rijden, jij mag altijd nr Brugge komen, 'k wil je zelfs nog 'n kleine vergoeding geven. Of je moet iemand zoeken die 'n beetje dichter id buurt woont..

benwake

Legacy Member
Justchill zei:
Met kiala is het maar 3€ en is de kans kleiner.

Trouwens de brandstof om te rijden van Brugge naar Sint-Pieters Leeuw kost ook al veel (waar ligt sint-pieters leeuw in feite?)
Ik zie 't niet zitten om daarvoor zo ver te rijden, jij mag altijd nr Brugge komen, 'k wil je zelfs nog 'n kleine vergoeding geven. Of je moet iemand zoeken die 'n beetje dichter id buurt woont..

En wat is die kleine vergoeding, tis voor mij zeker een uur rijden, maar kheb het er mss voor over...
Grtz

Justchill

Legacy Member
benwake zei:
En wat is die kleine vergoeding, tis voor mij zeker een uur rijden, maar kheb het er mss voor over...
Grtz

Amai, meent ge dat? Ja 'k wil wel 3€ geven voor je naft, maar dat is wslk wel wat weinig?

Zie je verzenden echt niet zitten?

benwake

Legacy Member
Juve9le zei:
verkoopt ge die? :p
die verkoop ik inderdaad :) Voor ee goed bod vertrekt ie, is echt wel goed spul !

Kzal over die kiala verzending wat meer info gaan zoeken se, maar ik denk niet dat het zal doorgaan. Ik moet morgen ofzo mss in Gent zijn, kan ik meteen naar jou doorknallen. Khou je op de hoogte :)

doc1

Legacy Member
werkt diene modem - router ook afzonderlijk, dus zonder dat er ne pc met de usb kabel verbonden is?
zo ja voor 10 euro wil ik hem wel komen halen

benwake

Legacy Member
.conne. zei:
efkes off-topic, hoe update je een BIOS als uw mobo niet POST? :)
blijft mij ook een raadsel, anyway je kan nog altijd stukken gebruiken :)
Voor iemand die nog iets neemt is ze gratis !!
doc1: kzou het niet weten maar ik vermoed dat je juist zit (is via ethernet)

Michiel

Legacy Member
.conne. zei:
efkes off-topic, hoe update je een BIOS als uw mobo niet POST? :)

Als ge iemand ken me hetzelfde BIOS, die erin plaatsen, update starten, chip veranderen en bakken maar. :D

jastas

Legacy Member
Heb je de bevestigings stukken van de thermalright voor s939 nog?

.conne.

Legacy Member
Michiel0912 zei:
Als ge iemand ken me hetzelfde BIOS, die erin plaatsen, update starten, chip veranderen en bakken maar. :D

ja maar dit is wel ervan uitgaande dat uw chip er niet vast op gesoldeert staat.. ;)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan