Archief - Tk: 17" Tft Lg1715s

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Ice

Legacy Member
Te koop 17" TFT van LG, model 1715S
- Size: 17"
- Resolution: 1280 x 1024 @ 75 Hz
- Brightness: 250 cd/m²
- Contrast Ratio: 500:1
- Input Connector: 15 Pin D-Sub
- Response Time: 16 ms
- OSD Control
Link naar Lg Site

Gaat weg wegens aankoop 20" (Samsung 204T :p)
- Ge kunt er perfect op gamen zonder ghosting, films zien ed is ook geen probleem.
- Is met aankoopfactuur van 27/12/2004 (en goed jaar oud dus) en dus nog een 10 maand in garantie.
- Is in perfecte staat, geen krassen, geen dode/luie pixels
- Kleur is: grijze voet/'gebroken wit' behuizing (foto)
- Wordt niet verzonden, afhalen kan in Hove/Wilrijk/Kontich
- Komt in originele verpakking
Nieuwprijs momenteel: 269€ @ Hofline
Meeneemprijs: 200€
Minimumprijs: 150€

(staat ook op lotverkopen)

FetO

Legacy Member
die kleuren zien er niet goed uit en 16ms is echt nie zo goed en 150€ is iets te veel

brechtvm

Legacy Member
* Zijn die kleuren echt zo ? of komt da door de camera ?
* 16ms, geen ghosting ?
* Blijft de prijs Fixed ?

barongizmo

Legacy Member
kleurvervorming is waarschijnlijk door de digicam, en de schermen van 16 ms zijn snel genoeg, en hebben nog altijd 16.7 miljoen echte kleuren! Niet via dithering 16.2 miljoen zoals alle 8ms en 4ms schermen.

Ice

Legacy Member
Kleuren komt idd door digicam (zeker als je die 'strepen' onderaan foto 1 bedoeld)

Treuer'ken

Legacy Member
Alvast 75euro afgehaald (want tis nen eind rijden...)
Werkt dat scherm op res 1280 x 1024?
Zijn er dode pixels?

brechtvm

Legacy Member
Treuer'ken zei:
Alvast 75euro afgehaald (want tis nen eind rijden...)
Werkt dat scherm op res 1280 x 1024?
Zijn er dode pixels?
- Resolution: 1280 x 1024 @ 75 Hz

wat ie niet vermeld (dus doe ik het maar) is dat ie een bod van 150€ heeft op lotverkopen, indien hij levert in zoersel..
update : bod is nu geannuleerd (die gast kocht een nieuw scherm)

ik wil 100€ bieden, maar dan afgehaald (en snel afgehandeld, want kheb nog aankopen opt oog > wie eerst komt, eerst maalt ;))

indien je tot in gent geraakt wil ik 120€ bieden

retspan

Legacy Member
Bod € 120 incl. taxipost naar Brugge (€ 16,20).

Is een verzekerde en gegarandeerde manier van transport, kan niks mee mis gaan :niceone:

Ice

Legacy Member
Ik kan spijtig genoeg niet naar Gent komen.

Onder de 150€ doe ik het echt niet weg ,sorry
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan