Archief - [TK] 2 AMD CPU - Ram - Gfx

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Shenron

Legacy Member
Aangezien mij mobo het begeven heeft ( zie https://www.beyondgaming.be/archive/hardware.21/pc-dood-psu-of-mobo.535931 ) en ik geen zin heb om opnieuw te ''investeren'' in een socket 939 mobo met agp slot, verkoop ik de nog werkende onderdelen.

Verkoop loopt tot zaterdag (10-11) 20u

1) AMD 64 bit cpu 3500+ socket 939 : beginprijs 35 €

2) AMD X2 64 bit 4200+ socket 939 : beginprijs 45 €

Beide zijn nooit overclocked - GEEN Cooler inbegrepen

3) Corsair 2 x 512 MB DDR TWINX XMS3200 - 400 mhz - CL2: beginprijs 45 €

4) Sapphire x1950pro 512 MB memory - 8x agp, 2 DVI aansluitingen en S-video uitgang. Accesoires: 2 dvi -> vga adapters, s-video kabel : beginprijs 70€

Kan opgehaald worden in St-Amandsberg (Gent) of verzonden worden. Voor de gfx verkies ik ophaling, aangezien ik zelf eens slechte ervaring heb gehad met grafische kaart die naar mij werd verstuurd.

Edit: Ik neem alle verzendkosten binnen Belgie op mij

hendrik_huggie

Legacy Member
4) Bod 70€ (snelle afhandeling?)

ook intresse in 512MB(da is toch pc3200)prijs op andere thread 10€

pakket?

Shenron

Legacy Member
de verkoop is tot zaterdag. Het zou niet eerlijk zijn om deze vroeger te be-eindigen dan afgesproken

Ik wil wel de graka en geheugen samen verkopen voor voordelige prijs, lets say 85 € indien er geen ander bod komt

Het zijn wel Twinx latjes. Die zijn dus bedoeld om samen gebruikt te worden in dual channel mode. Maar als geen ander bod komt, verkoop ik deze wel apart

Het is inderdaad pc3200

hendrik_huggie

Legacy Member
Shenron zei:
de verkoop is tot zaterdag. Het zou niet eerlijk zijn om deze vroeger te be-eindigen dan afgesproken

Ik wil wel de graka en geheugen samen verkopen voor voordelige prijs, lets say 85 € indien er geen ander bod komt

Het zijn wel Twinx latjes. Die zijn dus bedoeld om samen gebruikt te worden in dual channel mode. Maar als geen ander bod komt, verkoop ik deze wel apart

Het is inderdaad pc3200
oei dat geheugen word dan een probleem heb maar 1slot meer vrij
niet erg enkel da graka dan 75€

(shit)

Shenron

Legacy Member
Zoals ik aangaf, voor graka heb ik reeds bod van 100 € via tones

Het geheugen is (voor zover ik er verstand van heb) gemaakt om optimaal in paar te werken

Maar ik zie geen enkele reden waarom 1 latje ook niet zou werken.

Het enige wat ik mij ook ooit eens heb laten vertellen is dat verschillende soorten ram ook niet altijd even goed zou zijn. Maar misschien was het maar zever

Laat iets weten als je nog 1 latje zou willen, voor 15 € dan

dikkie

Legacy Member
2) AMD X2 64 bit 4200+ socket 939 :
3) Corsair 2 x 512 MB DDR TWINX XMS3200 - 400 mhz - CL2:
100€ samen

Shenron

Legacy Member
ik heb bod van 48€ voor amd x2 4200
en 50 € voor beide ram latjes

beide gisteren geplaatst via tones (http://www.tones.be/forum/viewtopic.php?t=57511)

momenteel verkies ik jouw iet wat hogere bod van de set, maar als iemand weer hoger bod doet op een onderdeel apart, dan komt deze set weer te vervallen

Shenron

Legacy Member
Fax zei:
100€ voor de gfx kaart en ik kom hem zelf halen :)

ik heb reeds hetzelfde bod via tones dat gisteren gedaan werd, zoals aangegeven enkele replys hoger


dikkie, je bent momenteel reeds de winnende met 100 euro voor cpu + ram

Ik heb echter de einddatum echter op zaterdag gezet, en door verkoop voortijdig af te breken, beland ik misschien op blacklist... dus wil ik liever het zijn normale gang laten lopen

Fax

Legacy Member
ja maar via tones moet je het opsturen, ik kom het halen ;)
--
105€ dan :)

neo726

Legacy Member
Waar zijn de onderdelen aangekocht?
Heb je aankoop bewijs en evt nog garantie?

Shenron

Legacy Member
de 3500 en ram zijn aangekocht via tones in augustus 2004. factuur heb ik nog, maar dus geen garantie

graka is aangekocht april 2007, via pixmania, heb ik ook nog factuur van. Volgens hen loopt rma rechtstreeks via sapphire, en is er dus nog 1.5 jaar garantie op

4200 is aangekocht ook in april 2007, via UK webshop http://www.overclockers.co.uk . Heb ik ook nog factuur van

Fax

Legacy Member
hebben we een deal shenron ? ik zou er dan morgen (zondag) achter komen, indien mogelijk

Shenron

Legacy Member
verkoop loopt af om 20u

huidige stand van zaken is de volgende

1) AMD 64 bit cpu 3500+ socket 939: nog geen bod :cry:

2) AMD X2 64 bit 4200+ socket 939: 60€ - wasser - 9lives

3) Corsair 2 x 512 MB DDR TWINX XMS3200 - 400 mhz - CL2: 50€ - Ow_jeih - Tones

4) Sapphire x1950pro 512 MB memory - 8x agp: 105 € - Fax - 9lives

wasser

Legacy Member
Voor mij zou je wel de cpu moeten opsturen indien dit kan in een hiervoor voorzien doosje...

Indien je dit niet zitten dan ga je best in op het bod van dikkie (110 voor cpu en mem).

Ik ben namelijk de komende 2 weken niet in staat om tot in Gent te geraken :(
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan