Archief - [TK] 2 x Volledige Intel Quad systemen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Zex\

Legacy Member
PC 1:

mobo: Abit IP35 PRO (Award winner)
cpu: Intel Quad Core 6600 SLACR(GO)
mem: 2x Patriot Dual channel 2x1GB PC-6400 800Mhz (CL5)
vga: Nvidia Sparkle 8600GTS 256Mb GDDR3 (DX10)
dvd: Lite-On Multi Drive DVD-RW/CD-RW met lightscribe
floppy: Sony (black)
os: Windows XP Professional (Niet geactiveerd!)

Min: 550
Richtprijs: 600
Meeneem: 650


*1* Bod van 550 EUR (@Tones)
*1* Bod van 550 EUR (The_Rastaman)
-------------------------------------------------------------

PC 2:

mobo: Abit IN9 32x-MAX (Overclocking Monster)
cpu: Intel Quad Core 6600 SLACR(GO)
mem: 2x Patriot Dual channel 2x1GB PC-6400 800Mhz (CL5)
vga: Nvidia Sparkle 8800 GTX (spreekt voor zichtzelf)
dvd: Lite-On Multi Drive DVD-RW/CD-RW met lightscribe
floppy: Sony (black)
os: Windows XP Professional (Niet geactiveerd!)

Min: 700
Richtprijs: 750
Meeneem: 800


*1* Bod van 700 EUR (via pm)
*2* Bod van 700 EUR (@ Tones)
*1* Bod van 710 EUR (Kibo)
*3* Bod van 720 EUR (@ Tones)
---------------------------------------------------------------
Er wordt voorlopig niets afzonderlijk verkocht. eerst wachten of deze systemen niet samen in 1 maal kunnen worden verkocht. Kdenk dat de prijzen toch wel redelijk normaal zijn.
Alles is zowat 1 maandje oud en in perfecte zo goed als gloednieuwe staat met alle dozen, toebehoren, garanties, stickers..... enz (Staat ook op Tones.

Waarom wordt dit verkocht? kheb nogal een dure hobby 8)



Altijd Excl bieden en niet onder de min. aub

Vochtig

Legacy Member
Interesse in die Abit IN9 32x-MAX en die Sparkle 8800 GTX ( wnt ga nieuwe systeem bouwen :) ) Laat iets weten moest je apart verkopen :)
Mvg

Snakie

Legacy Member
PC2:
DVD drive ata of sata?
en
soms link naar dat geheugen?

Gamer

Legacy Member
is een verbeterde versie van de B series.
Lopen koeler en clocken in de meeste gevallen beter over.

Iconz

Legacy Member
Ah dus gewoon de standaard Go stepping?
BTw: dit is allemaal zonder Case/Voeding veronder stel ik?

TheSla4er

Legacy Member
ja ik heb wel interrese in het geheugehn en 8800gtx ;-)

Vochtig

Legacy Member
Interesse in die Abit IN9 32x-MAX en die Sparkle 8800 GTX ( wnt ga nieuwe systeem bouwen ) Laat iets weten moest je apart verkopen
Mvg

wieda

Legacy Member
Interesse in Patriot Dual channel 2x1GB PC-6400 800Mhz (CL5) en Intel Quad Core 6600.

Zex\

Legacy Member
ik wacht zeker nog enkele dagen af in de hoop dat ik ze in 1 stuk kan verkopen. zoniet zal ik alles apart verkopen. prijzen worden dan wel meegedeeld.

ravenslayer

Legacy Member
heb je soms interesse in een ruil voor systeem 1 met een 360 premium pakket met extra controller en games?

kibo

Legacy Member
facturen/dozen aanwezig?
indien alles positief ....bod 710€ op pc 2

AccuCore

Legacy Member
cases? voedingen? hdd's? pfff damned wat een aanbieding!
EXTREME interesse in pc2

soms interesse in q6600 ook G0 en lapped?(heb ook nog p5wdh deluxe, x1900xtx , 2x 1024 1066mhz latjes(meer info als ge wil ze ben te lame omt doosje te pakken :p )en dvd speler en hdd mag je verder verkopen :)

gamer505

Legacy Member
hoeveel voor
mobo: Abit IN9 32x-MAX (Overclocking Monster)
cpu: Intel Quad Core 6600 SLACR(GO)
?
pm me efkes ook de richtprijs zodak da weet en zodak makkelijker de tread terug vind om te bieden aub grdz gamer 505

Zex\

Legacy Member
Ik heb meerde boden gekregen op de volledige systemen dus zal er niets afzonderlijk worden verkocht.

geen interesse in ruil, zit zelf met een highend pc zoals 2 ultra's Q6700,...


Kibo: ik heb ondertussen een bod gekregen op Tones van 720 EUR op Tones


The_Rastaman: ik heb een ook een bod gekregen van 550 op PC1 bij tones(ook afgehaald.)

The_Rastaman

Legacy Member
bod wordt ingetrokken ...

Kan voor praktisch zelfde geld een nieuw systeem kopen (€ 100 opleg ofzo)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan