Archief - [TK] 23" widescreen lcd Sony

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

jochen_b

Legacy Member
Te koop:

23inch widescreen lcd van het merk Sony.
Resolutie van 1920*1200! Schitterend beeldscherm met 2x Dvi en 2x vga-aansluiting.
In zeer goede staat!

Sony SDM P232W LCD TFT monitor specification:

Pixels (horizontal x vertical)
1920x1200

Touch screen
No

Colour
Silver/grey

USB hub
No

Touch screen
No

Video compatible
Yes

Brightness (cd/m2)
200

Contrast ratio
350

Speakers
No

Weight (KG)
10.7

Depth (cm)
114

Size (mm)
566 x 380 x 114

Nieuwprijs van dit scherm zit rond de 1800euro!
Mijn prijs: 900 euro

Hier staan wat foto's: www.zone45.be/jochen/sony
SDMP232W.jpg

jochen_b

Legacy Member
Normaal nog een paar maanden garantie (heb gelezen dat sony 2 jaar fabrieksgarantie geeft)

Het scherm mag uiteraard eerst volledig getest worden door de koper.

Ik heb net vlug wat foto's genomen met mijn gsm (sorry voor de mindere kwaliteit dus!)

=> www.zone45.be/jochen/sony

LaZze

Legacy Member
Zijn er eventuele gebruikerssporen (krasjes of verkleuring of dergelijke...)

Eventueel een reden van wegdoen? Ik vroeg me af op lagere resoluties voor spellen, ofdat het beeld nog scherp is indien niet native resolutie gebruikt wordt, bevoorbeeld een lagere 1280x800 of 1440x900 enzovoort...

Heb interesse...

vanwaar ben je?

Eventueel interesse in ruil voor TFT televisie 32" DVI + RGB + svideo + 3tal scarts... 16ms refresh, ook goe om te gamen :-)

Maar vindt prijs ietsje te veel voor scherm van bijna 2 jaar, nieuwprijs van het nieuwe P234W model is rond de 1350 EUR, heeft 500:1 contrast en 250:1 brigthn, wil hiermee niet ambetant doen hoor, gewoon opmerking omdat ik al langere tijd aan het kijken was naar scherm zoals dit...

Jammer dat ik geen Samsung staan heb, LOL... Leveren is wel leuk, kzal er moeten over denken...

jochen_b

Legacy Member
Het scherm heeft geen enkele gebruikssporen. Het is als nieuw dus.
Games op een resolutie spelen lager dan de native resolutie is geen enkel probleem. Ik speel online altijd met een lagere resolutie vanwege een trage internetverbinding. Beeld is dan nog zeer goed!

De reden van verkoop: ik wil graag een 32" lcd tv gaan aanschaffen en ik kan mijn pc er dan ook aanhangen.
Ik ben altijd ZEER tevreden geweest van dit scherm, ik wil gewoon iets groter nu om dvd's op te kijken.

Ruil zie ik niet echt zitten, want ik heb al een tv van samsung in gedachten...

Ik ben van Lommel in Limburg. Het scherm leveren is normaal voor mij ook geen probleem.

GeeKer

Legacy Member
Grote interesse hier! Moet alleen is zien hoeveel ik kan krijgen voor mijn 2 SDM-HS74's.

jochen_b

Legacy Member
goh, absoluut minimum. Ik ben deze schermen al vaker tegengekomen 2dehands, maar zelden tot nooit onder de 900 euro. (ik spreek over Europa natuurlijk)
Momenteel had ik er toch graag minstens 800 voor gehad, wat me toch een zeer mooie prijs lijkt voor dit beeldscherm.

megamug

Legacy Member
kwil de verkoop van da scherm nie tegenwerken, maar langs de andere kant vind ik het voor 900 euro wel interessant om juiste informatie te geven:
nagenoeg alle 23"+ schermen zijn nie geschikt voor gaming of films. (uitgezonderd de nieuwste generatie sony = nog maar sinds dit jaar, check tomshardware)
ze beloven 16 of 20ms maar leveren makkelijk 35 of meer, en van die generatie sony's weet ik dat ze nog een mAssa trager zijn (60ms of meer voor grijswaarden)
check tomshardware, enkel de laatste nieuwe generaties 23" schermen, die leveren ongeveer wat ze beloven (en slaat de sony ineens al de rest in die categorie)
scherm is wel ideaal voor CAD en fotobewerking etc

nogmaals, sorry kwil de verkoop nie tegenwerken, het is ongetwijfeld een goeie monitor, maar das nu eenmaal de keiharde waarheid bij die schermen. no games or movies

jochen_b

Legacy Member
Ja geen probleem, maar jij doet precies alsof ik mijn scherm wil verkopen door verhaaltjes te verzinnen erover. Idd de oorspronkelijke vraagprijs was 900 euro, maar heb ik dan foutieve info gegeven zoals jij blijkbaar wil beweren? Ik dacht het niet. Is mijn bedoeling ook niet.
De responstijd is 40ms heb ik net even opgezocht. Ik heb nogthans altijd films en games erop gespeeld zonder probleem. Ikzelf ken daar niet zo heel veel van, maar er zijn al 'echte gamers' hier geweest die fps & rts-spellen gespeeld hebben zonder ook maar 1 moment te klagen. (Ze waren eerder onder de indruk, maar ja dadelijk denkt men nog dat ik een verkoopspraatje aan het vertellen ben:) )
En ivm de prijs van dat Dellscherm: ik kijk natuurlijk wat de prijs van het sony scherm is. Prijzen zijn jammer genoeg ook wel merkgebonden dikwijls.

Bij deze verlaag ik de prijs naar 700 euro, wat ook meteen de absolute bodemprijs is. (ik ben al 200 euro onder de oorspronkelijke vraagprijs gegaan)

Om af te sluiten: Deze reply is niet offensief bedoeld tegen iemand hier, wil maar gewoon duidelijk maken dat ik geen oplichter ofzo ben. :)

av018

Legacy Member
mmm, grote interesse natuurlijk maar ik zit wa met die speelbaarheid van games in mijn gedachte

en lommel is natuurlijk ook nie bij de deur
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan