Archief - [TK] 2x Seagate 750GB 24x7 Sata

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

tric

Legacy Member
Heb twee van de volgende Seagate 750GB schijven te koop. Dit zijn zogenaamde enterprise drives wat concreet betekent dat ze veel betrouwbaarder (maar ook duurder) zijn dan normale schijven (worden normaal 24x7 gebruikt in servers en dergelijke).

Opgelet: dit zijn OEM schijven aangekocht via mijn werk en daarmee kan de garantie enkel gebeuren via mijn werk!

De schijven hebben gedurende de voorbij weken in mijn backup systeem gedraaid zonder enig probleem.
Ze moeten nu weg omdat ik naar een andere backupmethode ben overgeschakeld.


Seagate Barracuda® ES SATA 3.0Gb/s 750-GB 24x7
  • Model nr: ST3750640NS
  • Serial nr: 3QD0 H4YX // 3QD0 HK1C
  • 7200 RPM
  • 16 MB cache
  • Native command queuing (NCQ)
  • SATA 3.0GB/s
  • MTBF 1,200,000 hours
  • Highest reliability rating for 24 x 7 operation
  • Average latency: 4.16 msec
  • Random read seek time: 8.50 msec
  • Random write seek time: 9.50 msec
  • Acoustics (Idle Volume): 2.7 bels
  • Acoustics (Seek Volume): 3.2 bels
  • 5-year warranty

Link website fabrikant: klik


Richtprijs: 125 euro / schijf

Meeneemprijs: 140 euro / schijf


Verzending:
  • Levering in de regio Mechelen (overdag) en Hasselt ('s avonds en weekend).
  • Levering is ook mogelijk in de buurt van mijn weg naar mijn werk (Mechelen -> Antwerpen -> Hasselt).
  • Verzending is ook mogelijk, maar levering krijgt de voorkeur.

Andere fora:
  • tones
  • shrimprefuge

Razer

Legacy Member
indien uw meeneemprijs wil zeggen: € 115 voor de 2, bied ik de meeneemprijs

Deadelus

Legacy Member
Mag ik vragen waarom je ze voor minder als de helft wegdoet van de nieuwprijs? Of heb je een typo gemaakt?

Nieuwprijs

Greetz

tric

Legacy Member
Deadelus zei:
Mag ik vragen waarom je ze voor minder als de helft wegdoet van de nieuwprijs? Of heb je een typo gemaakt?

Nieuwprijs

Greetz

Prijzen waren idd verkeerd (copy&paste), maar ik verkoop ze zowieso vrij goedkoop omdat het OEM schijven zijn, en er dus geen gewone winkel garantie geldt.

Mythos

Legacy Member
Meeneemprijs 125 voor de 2de schijf

Heb prijs geedit na dat ik door had dat jack een verkeert bod had gedaan.

tric

Legacy Member
Mythos zei:
Meeneemprijs 125 voor de 2de schijf

Heb prijs geedit na dat ik door had dat jack een verkeert bod had gedaan.

bod genoteerd, maar euh de meeneemprijs is 140 euro :confused:

tric

Legacy Member
tussenstand:
schijf1: 125 euro Roeben (9lives)
schijf2: 125 euro Mythos (9lives)

hystrix

Legacy Member
Heb wel interesse in 1, bod van 140€ geleverd in Mechelen

Mythos

Legacy Member
Ik wil gerust de meeneemprijs van 140€ bieden ma dan zou ik het wel graag snel afhandelen. Ben van Leuven/Bertem 2 min van de E40 en E314 af

In hasselt op pikken zou ook wel gaan ma als je hier toch voorbij komt lijkt het me wat stom dat ik tot hasselt ga rijden.

Peyote

Legacy Member
hier ook meeneemprijs van 140. ik weet niet of je langst Beveren ergens rijdt

mythe

Legacy Member
Peyote zei:
hier ook meeneemprijs van 140. ik weet niet of je langst Beveren ergens rijdt
Mjah, dan hebben die van Mechelen en Zemst de meeneemprijs al afgesloten e ;). Als het toch geleverd moet worden.

Peyote

Legacy Member
ik weet het, maar mocht het zijn dat daar iets tussenkwam kan ik er misschien toch 1 krijgen :-)
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan