Archief - [TK] - 3com Router en AP

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

UFO

Legacy Member
Heb deze producten tekoop aangezien ik een soekris heb aangekocht en
deze producten hier geen verdere functie meer hebben.
Beide producten zijn in goede staat incl boekjes en facturen wel geen doos meer.

3com Office Secure Router (Nieuw 133.92euro)
3com Office AccesPoint 54mbps (Nieuw 98.09euro)

Beide producten zijn aangekocht bij backoffice.be
De router op datum van 24/7/2005 en de ap op datum van 02/08/2005

Boden zijn excl verzending
Afhaling mogelijk te antwerpen

Doe een goed bod heb niet echt een idee wat ik hiervoor nog kan vragen.

Ik behoudt mij het recht ....

blackfeather

Legacy Member
kan je es wat meer specs geven?

Ik heb wel interesse in beide

UFO

Legacy Member
De router is een 4ports het is een secure model wat wilt zeggen dat de firmware 168bits geencrypt is en er een speciale firewall is die hacker attacks en onbekende dingen buitenhoudt.

http://nl.backoffice.be/shop/details.asp?partid=3CR860-95-ME

De AccessPoint ondersteund de B en G protocollen die het meest gebruikt zijn.
Hetgeen enorm handig is dat deze een 256bits WPA encryptie heeft voor wireless.

http://nl.backoffice.be/shop/details.asp?partid=3CRWE454G72-ME

Ben enorm content van deze producten ze boden een mooie security en uptime voor me. Maar had nog wat nodig op het unix vlak daarom men aankoop van een soekris

blackfeather

Legacy Member
interesse in ruil met andere hardware?
Zijnde: nieuwe zalman voedingen, modding gerief, of 2dehands pckes a la PII en PIII al dan niet met ram, al dan niet volledig (zijn dell optiplexen)

El ByToS

Legacy Member
is het deze accesspoint ? zoja : kunt ge dat ook tegen de muur bevestigen ? (met schroeven of zit daar een soort 'kader' bij ?) en hoeveel mbit troughput haalde je daar mee als je +- er 5meter vanaf zat ? (zonder storingsbronnen , en in sight met de antennes) past die die 256bit WPA security overigens automatisch toe of ? verder verbind je deze dan met gewone cat5 utp naar een switch en je assigned die een ip toe ?

mvg :)

UFO

Legacy Member
Het is inderdaad die accesspoint
Je kan hem tegen de muur bevestigen met 2schroeven (niet bijgeleverd)
De AP hangt onder mijn bureau en als ik op de tafel erover zit haal ik volle ontvangst een gemiddelde snelheid van 3mb/s.
Momenteel hangt hij op mijn switch die met telenet is verbonden en ik heb die AP een 192.... ip gegeven.
Hij hangt gewoon met een korte cat5e utp aan men switch

El ByToS

Legacy Member
30€ incl voor ap... (>50€ voor beide met de router kan ik helaas niets doen kheb ook een embedded systeem besteld een pc-engines boardje namelijk :) )

UFO

Legacy Member
Mja heb idd gezien op inkoopacties dat je bestelling erbij staat :p
Mja bod is incl het zal zowieso nog ongeveer 5euro zijn voor verzending
En vermits blackfeather het komt afhalen krijgt hij nog steeds mijn voorkeur

Wim22

Legacy Member
indien alles nog naar behoren werkt, wil ik voor beide toestelen 60 EUR bieden

El ByToS

Legacy Member
Wim22 zei:
indien alles nog naar behoren werkt, wil ik voor beide toestelen 60 EUR bieden

dan moogt ze hebben , kga niet meer hoger gaan (onverwacht hogere koste aan mtb :) )
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan