Archief - [TK] 5 PC Games: Wow, GW, Star Wars, King Kong

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Foirzie

Legacy Member
Het gaat hier om:

- Guild Wars Prophecies: Special Edition
- Peter Jackson's King Kong: The official game of the movie
- Star Wars: Empire at war
- World of Warcraft
- World of Wacraft: The burning Crusade

wow heeft geen gametime meer, het gaat hier enkel om de dvd's er zit geen account bij


Als je biedt, gelieve dan excl verzending te bieden.

Voor verdere informatie over de games kan u me steeds eens een PM sturen.

Shotterke

Legacy Member
Intresse in een ruil voor Guild Wars?

Oblivion CE
STALKER
Boiling Point
Freelancer
Brothers In Arms Road To hill 30

Foirzie

Legacy Member
De enige die ik nog niet gespeeld heb zijn boiling point en freelancer, maar na wat opzoekingswerk op het internet lijkt het dat deze games me niet echt zullen kunnen boeien. Heb je nog andere games die je wil ruilen?

Mijn voorkeur gaat nog steeds uit naar pure verkoop.

F-Lock

Legacy Member
wow tbc : €8 , enkel gegevens, cd's liggen hier
Dus enkel de uitbreiding aub, originele wow heb ik reeds :)

Zal pas morgenvroeg kunnen antwoorden normaal gezien, allez, nu tot 12u of zo.
Ik stuur je pm met gsm-nummer in, kan je eventueel berichtje sturen moest er iemand overgaan

Groetjes

burtman

Legacy Member
eventjes ter info F-lock: met Burning Crusade cd's zonder account (maw: de cdkey werd gebruikt op account dat hij niet te koop aanbiedt?) kan je niets aanvangen. Tenzij je de illegale toer opgaat natuurlijk...
mvg

F-Lock

Legacy Member
da snappek nie . Als ik een account heb aangemaakt met de originele wow , dan kan ik toch tbc installeren met zijn gegevens die ik aangekocht heb zodat mijn char dan voorbij lvl 60 geraakt? Of niet?
Anders vervalt mijn bod wel, dan schaf ik mij wel via internet ne key aan (op de site van wow zelf, da zal dan wel legaal zijn vermoed ek)

Foirzie

Legacy Member
Je kan toch met jouw account aanmelden op iemand anders zijn wow...
Je moet gewoon een nieuwe account createn en die aan de cd key koppelen.
Trouwens met tbc is dit toch sowieso het geval niet?

burtman

Legacy Member
En toch kan je niet 2x dezelfde cdkey koppelen aan twee verschillende accounts. (tenzij je tbc key nog niet geregistreerd is natuurlijk).

TBC cdkey ingeven op wow-europe account management ==> account upgraden (zodat je uiteindelijk kan lvlen tot 70 en alle andere features).

Edit: dus als je wow cd's verkoopt zonder account kan dat enkel nog dienen voor install

Foirzie

Legacy Member
Dus, iemand moet zijn account nog hebben maar geen cd's meer.

Foirzie

Legacy Member
Dus ik veronderstel dat F-Lock's bod vervalt.
Bij deze dus even voor de luie lezer:
wow zijn enkel de cd's je kan deze enkel gebruiken voor het spel te installeren je moet reeds een account hebben!

pie-jie

Legacy Member
vraagje om het even heel duidelijk te maken ...
ik heb WOW én ik heb daar natuurlijk een account op
als ik nu BC koop, kan ik dan MIJN account upgraden naar bc? .. :)
zoja, wel interesse

burtman

Legacy Member
neen... want zijn BC key is al gekoppeld aan een andere account

Foirzie

Legacy Member
Het is dus zoals burtman zei.
De keys van de wow cd's zijn gekoppeld aan mijn account.
Je kan dus enkel wow nog gebruiken als je reeds een account hebt. Die aan het bijhorende spel gekoppeld is.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan