CTU_Jackbauer
Legacy Member
yo allemaal,
ik verkoop mijn graka omdat ik de XFX 7800GT wou en ga bestellen en die zijn nu in stock eindelijk .
Heb deze graka deze donderdag aangekregen , ik heb hem nog niet open gedaan of gebruikt omdat ik nog geen mobo heb voor mijn pc .is dus Splinternieuw . de factuur zat niet in de doos met onderdelen die ik had bestelt
dus daar moet ik eens naar vragen bij mijn volgende bestelling , heb ook een e-mail gestuurt maar nog geen respons gehad
Het gaat om deze:
XFX 6600GT 128Mb GDDR3 PCI-E Dual DVI
beginprijs: 120€
greetz
ik verkoop mijn graka omdat ik de XFX 7800GT wou en ga bestellen en die zijn nu in stock eindelijk .
Heb deze graka deze donderdag aangekregen , ik heb hem nog niet open gedaan of gebruikt omdat ik nog geen mobo heb voor mijn pc .is dus Splinternieuw . de factuur zat niet in de doos met onderdelen die ik had bestelt
dus daar moet ik eens naar vragen bij mijn volgende bestelling , heb ook een e-mail gestuurt maar nog geen respons gehadHet gaat om deze:
XFX 6600GT 128Mb GDDR3 PCI-E Dual DVI
beginprijs: 120€
greetz


