Archief - [TK] Allerlei computeronderdelen

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

DonUnbreakable

Legacy Member
Wegens upgraden MOET deze weg

Informatie over het object:

Processor:Intel P4 2.0
Mobo: Gigabyte GA8IDX
Ram-geheugen:768 SD
Graka: Ati Radeon 7500Series 64mb
Standaardvoeding van 300Watt
Deze onderdelen zijn ingebouwd in de originele standaard-case

Richtprijs/minimumprijs: 100€
Foto's kunnen gemaakt worden indien nodig

Greetzzz

DonUnbreakable

Legacy Member
Limbrug
Opsturen?Afhalen?
Regeling is altijd mogelijk

krikke31

Legacy Member
Waar in limburg; tzou om af te halen zijn, want als dit te ver is heb ik geen interesse . grtz:

Speciall

Legacy Member
100 euro als je in de buurt woont waar ik regelmatig passeer

sarnath

Legacy Member
@BIG E, dude een beetje geduld, nie iedereen zit constant achter zijne pc, der zit amper 3 uurkes tussen uw reply's :crazy:


Waar in Limburg ? Ben ook van Limburg en kennis zoekt iets gelijkaardigs, k hou u op de hoogte :)

DonUnbreakable

Legacy Member
BIG E zei:
120 als je kan komen brengen tot antwerpe

Ja srry ik moest gisterenavond nog weg
Antwerpen Centraal Station ofzo?

Voor mensen die passeren in Limburg ik kan gemakkelijk tot Genk Centrum komen..

Greetzzz

BIG E

Legacy Member
ja idd centraal station antwerpen
maar is er geen hard disk en scherm bij of zo
en kan je die erbij doen voor een re'delijk prijsje een 20 gb of zow
dan geef ik nog wa extra bij

maar indien niet mogelijk geen probleem

wNr sluit je af

DonUnbreakable

Legacy Member
Ik heb nog mijn huidige scherm CRT 17inch Proview maar ik kan dat ook wegdoen maar daar moet ik het nog even over hebben hoeveel wil je ervoor bijgeven indien ik deze erbij doe srry hd is er niet bij...

Ik sluit wss morgenavond/zaterdagochtend af

Greetzzz

BIG E

Legacy Member
Indien alles nog goed werkt
pakt 140 voor alles als je kan komen brengen
moet nog met men pa bespreken
maar kdenk wel dat het gaat

DonUnbreakable

Legacy Member
Oke ik noteer hoogste bod van 120€ voor Big E zonder het scherm
140€ voor Big E met het scherm
Ik weet nog niet voor 100% of het scherm meegaat zal het je morgen laten weten k?

Greetzzz

kristof.niesen

Legacy Member
125
mits afhaling
en kan deze ook getest worden en zonder scherm

DonUnbreakable

Legacy Member
Hoogste bod van kristof.niesen van 125€ op alles zonder scherm
Afhaling kan gemakkelijk
Vanwaar ben je?

Greetzzz LuCiFeR

kristof.niesen

Legacy Member
staat er dvd lezer ofzo in zijn er hd kabels bij
welke kleur van de case is het het
waar woon je zelf en wanneer sluit je af

DonUnbreakable

Legacy Member
Er zit geen dvd lezer in anders had ik het erbij gepost ik woon op 15-20min van Genk => Maaseik. Ik sluit het vanavond of morgenvoormiddag af...
De kleur van de case=wit(standaardcase;de originele van bij de aankoop)
Ik zal zien als ik er een hd kabel bij kan steken voor je ;)

Greetzzzz

Hoogste bod: kristof.niesen 125€
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan