Archief - TK Allerlij hardware (SO DIMM's, Laptop HD, Batterij, 56x cdrom ...)

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

Unrealiac

Legacy Member
Hey,

Wegens niet meer gebruiken van volgende onderdelen heb ik besloten ze weg te doen.

Het betreft het volgende


Thermaltake Fan Controller ==> http://www.overclockersonline.com/images/articles/tt/silentpower480/large/bay_fan_control.JPG
Doe een bod ...

Een creative labs Voodoo Banshee 16mb of 12mb (nimeer zeker) PCI
5 eur...


Een Aopen 56x CDROM lezer.
5 EUR heb ik al 1 jaar nimeer gebruikt en is bijna nooit gebruikt geweest...


Een batterij van mijn oude compaq laptop.
Werkt nog steeds uitstekend en is niet veel gebruikt.
naam batterij: HP COMPAQ F4809 F4812A
foto==> http://www.keybattery.com/images/f4809.jpg
Doe een bod ...


2 x SO DIMM DDr Samsung 256mb pc 2700 CAS 2.5
Per latje 15 EUR

2 x SO DIMM DDr Samsung 256mb pc 2100 CAS 2.5
per latje 12 EUR.


Een 40gb 5400rpm notebook HD.
Verkocht aan infini7y


De voorkeur gaat bij afhalen van de spullen want ik ga niets via post verzenden!


greetz

birdhouse85

Legacy Member
10 euro voor die batterij, ik heb hier een presario met kapotte batt :)

Unrealiac

Legacy Member
birdhouse85 zei:
10 euro voor die batterij, ik heb hier een presario met kapotte batt :)

10 Eur is toch wa weinig voor een batterij die nog nieuw rond de 70 Eur kost.

Kzou 30 toch nog willen...

Greetz

Krisse²1

Legacy Member
Echt geen zin om op te sturen? Zou wel geïntereseerd zijn in verscheidene onderdelen... De banshee, sodimm-latje en mss de fancontroller.

birdhouse85

Legacy Member
hoogste bod 20 incl.

sorry, ik versta je, maar deze laptop is redelijk "oud", ik wil er niet te veel geld aan hangen, verkoop de batterij aan mij, als hij serieus in je weg ligt :)

en is er een mogelijkeheid tot verzending? ( batterij is niet groot )


btw past die batt in een presario 2100?

mvg

Unrealiac

Legacy Member
Krisse²1 zei:
Echt geen zin om op te sturen? Zou wel geïntereseerd zijn in verscheidene onderdelen... De banshee, sodimm-latje en mss de fancontroller.

Als je veel tegelijk koopt zou ik het msch nog overwegen.
Waar woon je ergens?

@ Phoenixke, als niemand hoger biedt is hij voor jou !

@ birdhouse, srryz... geen idee of hij in jou laptop past...

birdhouse85

Legacy Member
zal wel in mijne laptop passen, spijtig dat phoenix hoger geboden heeft. als hij afhaakt, let me know.

bird :)

Krisse²1

Legacy Member
Dus fancontroller 5€
PCI voodoobanshee 5€
2x SoDimm 256Mb 2700 30€

En ik ben van Menen (West-Vlaanderen) :applause:

Unrealiac

Legacy Member
Krisse²1 zei:
Dus fancontroller 5€
PCI voodoobanshee 5€
2x SoDimm 256Mb 2700 30€

En ik ben van Menen (West-Vlaanderen) :applause:

Ik zal eens opzoeken hoeveel het kost voor dat te verzenden en dan zal ik je dat laten weten.

Groetjes ;)

Krisse²1

Legacy Member
Ik vermoedt ergens tot en met 2kg wss...

Maakt 3€70 op de site van "de post" + degelijk verpakt = 4,00€

:applause:

Unrealiac

Legacy Member
Krisse²1 zei:
Ik vermoedt ergens tot en met 2kg wss...

Maakt 3€70 op de site van "de post" + degelijk verpakt = 4,00€

:applause:

Srry voor langere afwezigheid maar zit opt moment bij vriendin ;)
Ik zal als ik vanavond thuis ben eens zien hoe ik het ga inpakken enzo.

voeg toe op msn om af te spreken ...

[email protected] :$

Unrealiac

Legacy Member
Voodoo banshee
2 x SO dimm 2700 RAM
en Thermaltake cooler worden verzonden naar krisse.

batterij is in onderhandeling.

Wat blijft nog over...


CD rom speler 56x van Aopen.
2x SO DIMM pc 2100 RAM
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan