Tae
Legacy Member
Dit heb ik ook nog te koop staan.
Aopen DVD 16x rw dual
http://www.pricewatch.info/item/19871
Ook met drie verschillende frontjes wit, grijs en zwart.
Ook nog een logitechstuurtje met pedalen en beschikt over force feedback. Dit is echt wel een goed stuurtje en de FF is heel goed voelbaar in sommige race games, maar omdat ik bijna geen racegames speel ligt het hier maar doelloos in de kast te liggen vandaar....
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,crid=2217,contentid=5026,detail=2
Ik beschik wel niet meer de orginele doos, tis maar dat je het weet
Foto's:
Dvd
http://img294.imageshack.us/my.php?image=dvd6bi.jpg
Stuur
http://img363.imageshack.us/my.php?image=filtered7tx.jpg
Prijzen heb ik niet direct een gedacht van.
Ik dacht voor de dvd rw min. 30€ excl.
en voor het stuurtje -20€ excl.
Dus bieden maar zou ik zeggen
Ik behoud mij het recht ......
Aopen DVD 16x rw dual
http://www.pricewatch.info/item/19871
Ook met drie verschillende frontjes wit, grijs en zwart.
Ook nog een logitechstuurtje met pedalen en beschikt over force feedback. Dit is echt wel een goed stuurtje en de FF is heel goed voelbaar in sommige race games, maar omdat ik bijna geen racegames speel ligt het hier maar doelloos in de kast te liggen vandaar....
http://www.logitech.com/index.cfm/products/details/BE/NL,crid=2217,contentid=5026,detail=2
Ik beschik wel niet meer de orginele doos, tis maar dat je het weet
Foto's:
Dvd
http://img294.imageshack.us/my.php?image=dvd6bi.jpg
Stuur
http://img363.imageshack.us/my.php?image=filtered7tx.jpg
Prijzen heb ik niet direct een gedacht van.
Ik dacht voor de dvd rw min. 30€ excl.
en voor het stuurtje -20€ excl.
Dus bieden maar zou ik zeggen

Ik behoud mij het recht ......
