Archief - [TK] Carputer !!

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

ThEScReW

Legacy Member
babbelut zei:
idd, alleen kostelijke bezigheid om dit te doen. En dit zou ook mogelijk zijn zonder pc dertussen:)

tuurlijk,voor mijn werk installeer ik er iedere dag :)

Carbox heet dit.

Het is een kleine blackbox met een sim kaart in en een gps ontvanger.

Via telefleet, een webpagina waar je op kan inloggen zie je perfect op een online logboek waarde wagen rijdt, hoe hard die gaat en dit ook uit het verleden natuurlijk.

Dit is vooral voor gebruik bij grote bedrijven waar men bedrijfswagens wil controlleren op misbruik.
De meesten vinden dit schending van de privacy, als je echter niets te verbergen hebt, dan heb je er ook geen bezwaar tegen natuurlijk.

http://www.dca-group.com/nl/products/CarBox.htm

dit is het product met meer info.

http://www.visibuzz.com/fr/carbox.html

en ook hier staat alle info over het toestel met de functeis en de webfleet. De prijzen zijn wel anders.



Greetzz

PsynceFiction

Legacy Member
Er zijn goedkopere oplossingen hoor. Met je gsm met bluetooth heb je al voldoende. ;)

TRC

Legacy Member
ik heb je een pm gestuurd ivm deze pc (en nee mensen, geen bod ofzo, maar een vraag)

ThA JoS

Legacy Member
alsk je meeneemprijs bied-> Magk deze dan ook onmiddelijk komen halen?

grtz

PsynceFiction

Legacy Member
ThA JoS zei:
alsk je meeneemprijs bied-> Magk deze dan ook onmiddelijk komen halen?

grtz

Probleem is dat alles nog ingebouwd zit en ik persoonlijk dit er niet zomaar uit krijg. Ik moet terug naar de persoon die alles heeft ingebouwd. Dat zal ten vroegste pas volgend weekend zijn. Misschien volgende week door de week ergens.

Maar wie 'm effectief koopt dient wel een voorschot te betalen en nadien de rest cash. Ik vraag dit voorschot als garantie dat je 'm echt koopt. Niet zo dat ik alles er laat uithalen en nadien de koper zich terug trekt.

Ik hoop dat jullie dit begrijpen...

Mvg,

Psynce

ThA JoS

Legacy Member
kun je me eventueel laten weten van waar je juist bent+adres etc (in pm offcourse) tis gewoon dat zeker als het met voorschot is dat ik wat garanties heb) (ook telefoonnummer zodat ik kan checken....)

-Draco-

Legacy Member
ik wil ook even komen kijken, als het deftig werkt bied ik!
pm sent!

PsynceFiction

Legacy Member
Nie allemaal tegelijk hé mannen. :) Morgennamiddag komt er al iemand kijken maar weet nog geen uur.

Draco, check pm!

PsynceFiction

Legacy Member
Persoon heeft niets meer van zich laten horen.

Exclusieve carputer staat nog steeds te koop!

stofke15

Legacy Member
hm, ik heb een bmw E36, zijn er dingen die dan sowieso al pasklaar zijn of moet dan weer echt alles aangepast worden? En wat kost het zoal om het te laten inbouwen?

ThEScReW

Legacy Member
Alles zal moeten aangepast worden. Een E36 is helemaal anders. En bovendien vind ik 1750 enorm veel, vooral zonder de installatie ervan .

PsynceFiction

Legacy Member
ThEScReW zei:
Alles zal moeten aangepast worden. Een E36 is helemaal anders. En bovendien vind ik 1750 enorm veel, vooral zonder de installatie ervan .


Er is ook een beugel en toebehoren bij om het scherm op het dashboard te plaatsen. Dus inbouw is niet noodzakelijk.

1750€ is helemaal niet veel als je gaat kijken wat alles precies kost. En er komt meer bij kijken dan alleen maar: PC en scherm. ;)

babbelut

Legacy Member
PsynceFiction zei:
Er is ook een beugel en toebehoren bij om het scherm op het dashboard te plaatsen. Dus inbouw is niet noodzakelijk.

1750€ is helemaal niet veel als je gaat kijken wat alles precies kost. En er komt meer bij kijken dan alleen maar: PC en scherm. ;)

start de pc automatisch op als de wagen start, en sluit hij mooi af als het contact wordt afgezet?
anders ist wel maar gewoon een pc en een scherm :D

PsynceFiction

Legacy Member
babbelut zei:
start de pc automatisch op als de wagen start, en sluit hij mooi af als het contact wordt afgezet?
anders ist wel maar gewoon een pc en een scherm :D

Dat gebeurt met 2 schakelaartjes. Een om totale spanning te geven en één om de pc op te starten.

babbelut

Legacy Member
PsynceFiction zei:
Dat gebeurt met 2 schakelaartjes. Een om totale spanning te geven en één om de pc op te starten.

dat gebeurd niet dan é :)
mijn vraag was of dat automatisch gebeurde. T knappe aan de carpc is als hij dit automatisch kan. Anders ist gewoon ne pc in nen auto gezet :)

PsynceFiction

Legacy Member
TheScrew: ik heb me nog geen enkele keer tot jouw gericht maar nu voor één keer kan ik het niet laten.

Wil je aub stoppen met m'n topic te verneuken?

Alvast bedankt!


Trouwens: alles moet er toch uit dus de koper kan het laten (of zelf) installeren naar zijn goesting.
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan