Archief - [TK] coolermaster voeding en chieftec case

Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.

worldservice7

Legacy Member
heb een nieuwe chieftech case me voeding van 350 w voor 105 euro gekocht?

vind het wat veel wat je vraagt, als je bereid bent om de min prijs naar beneden te halen wil ik hem wel kopen.

_BizkiD_

Legacy Member
lo
40 voor case als we aan het station van roeselare kunnen afspreken!
btw geen interesse in BF2,BF1942 met expantion of return to castle wolfenstein(special edition)
grtz
//Is het een beetje in goe staat? Krassen en zo? Eventueel ne foto zou welkom zijn!

ravenous

Legacy Member
@_BizkiD_: bod genoteerd, ja ik kan in het station van roeselare geraken. kzal morgen foto's maken van de case.
@worldservice7: kweet ma die voeding eeft wel 120€ gekost paar maanden geleden. En het is 550W realpower ipv uw 350W :p

brc

Legacy Member
35€ afgehaald voor de voeding
betaal cash of overschrijving maar bij afhaling beter cash zeker ?

btw ?? reden verkoop?

kom dagelijks in heule, graag spoedige afhandeling

greetz

ravenous

Legacy Member
@laxozz: geen oto
@brc: heb al bod van 60€ voor voeding van een vriend, reden van verkoop staat in min sig

brc

Legacy Member
k np,
kan ik natuurlijk nie weten he als hier geen bod staat ;)

bod blijft geldig indien kameraad zou afzeggen of zo...

grtz

ravenous

Legacy Member
voeding is verkocht.
_BizkiD_ heeft hoogste bod voor de chieftec case

Ook nog te koop
Soundblaster live 24bit geluidskaart en logitech rumblepad2

brc

Legacy Member
:s ok maarre ... wordt te koop aangeboden, dan is er ineens al een bod van een vriend die niet op het forum bied, nog geen sprake van de verkoop te sluiten of zo... nu is ze al verkocht ?
:s ook nie correcte afhandeling vinnek.....

brc

Legacy Member
weske zei:
ik wou nochtans hoger bieden...

idd
zie sticky dus....

9. Alles dient in het forum te gebeuren, er worden geen boden via PM/E-mail/chat gedaan. Vragen kunnen wel langs deze wegen gebeuren. Je verkoopt ook niet buiten het forum, tenzij je de bieders nog de kans geeft om op te bieden. Een plots verkocht item zonder de forumgangers een kans te geven om op te bieden is blacklist!

ravenous

Legacy Member
k het mag dus niet, wel jammer want ze is al weg. Forum regels of niet, vrienden gaan voor. Mij bannen zou belachelijk zin. Kzou graag nog min case verkopen als het mag?

Grtz Ravenous

vinteg

Legacy Member
tis hier geen ebay. als zijn vriend een bod heeft gedaan en da licht hoger als dat van jullie kunde daar geen prob van maken als hij aan iemand verkoopt buiten het forum. als gij uw oude pc die hier te koop staat op het forum kunt verkopen aan u opa die een deftige prijs geeft dan wilde ook da dien bompa hier komt zeggen wa zen bod is ofzow.

wwdj

Legacy Member
vinteg zei:
tis hier geen ebay. als zijn vriend een bod heeft gedaan en da licht hoger als dat van jullie kunde daar geen prob van maken als hij aan iemand verkoopt buiten het forum. als gij uw oude pc die hier te koop staat op het forum kunt verkopen aan u opa die een deftige prijs geeft dan wilde ook da dien bompa hier komt zeggen wa zen bod is ofzow.

Nee maar hij kan wel andere users nog kans geven van nog hoger te bieden zoals in sticky dus staat

ravenous

Legacy Member
mijn excuses mensen dak ik het reglement niet heb gevolgd en dit zal in het vervolg niet meer gebeuren. Maar mag mijn thread nu gewoon verder gaan?

hier zijn de foto's, khad gisteren geen tijd. ge moet wel niet letten op het mooie tafellaken :)
http://www.ravenenous.be/voorkant1.jpg
http://www.ravenenous.be/voorkant.jpg
http://www.ravenenous.be/achterkant.jpg
http://www.ravenenous.be/binnenkant.jpg
http://www.ravenenous.be/binnenkant1.jpg
http://www.ravenenous.be/binnenkant2.jpg
http://www.ravenenous.be/binnenkant3.jpg

miketayson

Legacy Member
uw geloofwaardigheid is weg

heb wel interess in u case, als er weer een vriend kom bieden staan we der weer... ken da ondertussen al

zou zeggen dat deze tread gesloten wordt want u was niet eerlijk!
Het archief is een bevroren moment uit een vorige versie van dit forum, met andere regels en andere bazen. Deze posts weerspiegelen op geen enkele manier onze huidige ideeën, waarden of wereldbeelden en zijn op sommige plaatsen gecensureerd wegens ontoelaatbaar. Veel zijn in een andere tijdsgeest gemaakt, al dan niet ironisch - zoals in het ironische subforum Off-Topic - en zouden op dit moment niet meer gepost (mogen) worden. Toch bieden we dit archief nog graag aan als informatiedatabank en naslagwerk. Lees er hier meer over of start een gesprek met anderen.
Terug
Bovenaan